PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 22:33:37
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i1la0c$5dp$2@news.dialog.net.pl...
    > Tu na szczęście wkracza prawo i twoje poglądy mają znaczenie pomijalne.

    Powiedz to też właścicielom i zarządom sieci handlowych gdzie związki bardzo
    chciały ale się im specjalnie nie udało zadomowić.
    Sposobów zgodnych z prawem są tysiące: tworzenie spółek zależnych,
    holdingów, podziały spółek. Leasing pracowniczy pomiędzy spółkami.
    Sposobó mniej zgodnych też jest kilka i wygląda na to że są jeszcze bardziej
    skuteczne.
    Wszystko się da.
    Powiedz to właścicielom i zarządom polskich firm sektora IT gdzie z
    wyjątkiem przedsiębiorstw postpaństwowych jak TPSA związków za bardzo nie
    widać.

    > Ja ci żadnych nie życzę, ale na istniejące raczej nie poradzę.

    :))) Nie musisz. Naprawdę nie musisz.

    > No, to właśnie dlatego użyłem tej metafory o warzywniaku. Tam ci ZZ nie
    > zrobią i będziesz niezagrożonym (względnie) uwielbiającym się królem
    > 2-osobowej załogi. ;)

    Znasz takie powiedzenie, że lepiej być pierwszym na wsi niż drugim w mieście
    ? Naprawdę nie musze być rekinem wielkiego biznesu by cieszyć się smakiem
    filiżanki kawy i cieszyc się z możliwości spędzania z moim dzieckiem takiej
    ilości czasu jakiej nigdy dla niego nie miałem pracując na etacie. Poznałem
    duży biznes podczas pracy etatowej i powiedzmy w tej chwili nie jest to dla
    mnie szczyt marzeń o samorealizacji. Cieszę się tym co mam, głodny nie
    chodzę, nie widzę w ludziach wrogów klienci cenią sobie moje usługi i
    polecają innym. Perspektywy nie są czarne. Wprawdzie drugim Solorzem nie
    będę ale nie spędza mi to snu z powiek.
    --
    Jackare