PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 22:42:08
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i1lcpp$tsh$1@news.onet.pl Krzysztof
    <k...@i...pl> pisze:

    > Różnica taka, że ja nie odczuwam żadnej potrzeby fantazjowania w
    > dyskusjach.
    A może kłamczuszek??

    > A pracownik czerpie zyski z pracy swojej i innych pracowników (w tym
    > także pracodawcy).
    Nie. Czerpie zarobek ze _swojej_ pracy i to potężnie pomniejszony o zysk
    pracodawcy, bowiem jego praca jest znacznie więcej warta niż za nią
    otrzymuje. Inaczej pracodawca nie miałby sensu, on żeruje na cudzej pracy z
    definicji, taki pasożyt w pewnym sensie.

    > Różnica taka, że pracownik dostaje wynagrodzenie takie, na jakie się
    > UMÓWIŁ (dobrowolnie!), a pracodawca takie, jaki jest realny zysk netto
    > (zakładając, że nie wrzuci go w całości w kapitał zapasowy). Tak trudno
    > to wszystko pojąć?
    Wydaje mi się, że łatwo.
    Więc czemu tego nie pojmujesz?

    > Na szczęście nie załapałem się na to kuriozum edukacyjne.
    To gratuluję, bo to faktycznie kuriozum.
    Ale może chociaż zawodówa jakaś albo egzamin czeladniczy?

    > Do czasu CZEGO?
    Do czasu kontroli.
    Na początek...

    > Zadaję proste pytanie - co mają powyższe instytucje do sposobu realizacji
    > moich zysków?
    Twoja "firma" to chyba sprzedaż warzyw z bagażnika 14-letniego kombiaka na
    parkingu skoro tego nie rozumiesz.

    --
    Jotte