PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 22:12:48
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Po co? Napisać mogę co zechcę i co mi fantazja podpowie, jak zresztą i
    > ty.

    Różnica taka, że ja nie odczuwam żadnej potrzeby fantazjowania w
    dyskusjach.

    > Jeśli zatrudnia choćby jedną osobę to czerpie zyski z jej pracy.

    A pracownik czerpie zyski z pracy swojej i innych pracowników (w tym także
    pracodawcy).
    Różnica taka, że pracownik dostaje wynagrodzenie takie, na jakie się UMÓWIŁ
    (dobrowolnie!), a pracodawca takie, jaki jest realny zysk netto
    (zakładając, że nie wrzuci go w całości w kapitał zapasowy). Tak trudno to
    wszystko pojąć?

    > Ty masz chociaż gimnazjum skończone?

    Na szczęście nie załapałem się na to kuriozum edukacyjne.

    > Do czasu, zadufany chłopcze, do czasu...

    Do czasu CZEGO?

    > Jesteś aż tak tępy, czy udajesz?

    Ani jedno ani drugie.
    Zadaję proste pytanie - co mają powyższe instytucje do sposobu realizacji
    moich zysków?