PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 22:10:35
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i1lbig$67j$3@news.dialog.net.pl...

    > Nie kłam. Ty pozbawiasz ponoć ludzi środków do życia bo mają przeszłość
    > związkową.

    Za chwilę zacznę się z Tobą zgadzać. Przekonałeś mnie - to wojna.
    Pozbawiam? Nie pozbawiam bo nie mam obowiązku im tych środków zapewniać. Nie
    stwarzam możliwości uzyskania tych środków poprzez współpracę z takimi
    osobami. Nie muszę i oni też nie muszą. Zresztą co ja - mały byznesmenek
    mógłbym im zaoferować ? Pewnie nic ciekawego.
    --
    Jackare