PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 19:48:20
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i1l3jg$kni$1@node2.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > co Ty sobie za szkolenia ubrdałeś? Nie biorę udziału w żadnych
    > głupkowatych szkoleniach a już na pewno nie tych prowadzonych przez
    > osoby które nie posiadają długoletniej osobistej praktyki w zakresie
    > tematycznym szkolenia.
    IMO kłamiesz. I to nie tylko dlatego, że pamiętam twoje dawniejsze
    wypowiedzi (mam wrednie dobrą czasem pamięć), ale i dlatego, że rozpoznaję
    słownictwo, sposób "argumentacji" i styl wypowiedzi osób, które takie pranie
    zwojów przeszły.
    Pamiętasz np. jak opisywałeś mi termin "kultura korporacyjna"?
    Dokładnie rozumiem także podtekst drugiego zdania twojej wypowiedzi.
    Słabizna - nic z tego.

    --
    Jotte