PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 20:58:03
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i1l3ju$1ff$2@news.dialog.net.pl...

    > Nie ma przymusu bycia pracodawcą.
    > Jak ktoś chce rozpocząć działalność winien wiedzieć w jakich realiach (w
    > tym prawnych) to czyni.

    I tak samo nie ma przymusu bycia pracownikiem w ogóle czy też pracownikem
    konkretnej firmy, zwłaszcza takiej w której się pracownikowi bardzo nie
    podoba.

    > A pisałeś, że to się robi bez emocji. Gubisz się, kłamczuchu.
    Robi się robi, ale wyjątki się zdarzają.

    > Spróbowałbyś ze mną takie łajdactwo.
    > Jesteś chory z nienawiści, ale fajnie żeś się do końca obnażył.
    Kocham ludzi. Z całym ładunkiem cech które z sobą niosą. Uwielbiam ich
    obserwować i doświadczać choć niekoniecznie się ze wszystimi zgadzam lub nie
    chcę mieć z niektórymi w sposób stały do czynienia.
    Ujawnienie swych poglądów np na temat ZZ nie oznacza że ktoś tym żyje i
    pielęgnuje w sobie toczącą go agresję. Po prostu nie toleruję ZZ tak jak
    ktoś może nie tolerować palenia u siebie w domu czy nie dopuszczać do siebie
    myśli o małżeństwie z osobą innego wyznania lub innego koloru skóry.

    > Zresztą biorąc całościowo te twoje historie o prowadzeniu własnej firmy,
    > chorobliwą wręcz megalomanią, braki w wiedzy to może być jedynie prosty
    > mechanizm obronny frustrata, którego wykopali z roboty.
    Pomijając osobiste przytyki- nikt mnie nigdy z roboty nie wykopał. Zawsze
    odchodziłem sam i z wszystkimi byłymi pracodawcami jestem w bardzo dobrych
    stosunkach. Z kilkoma jestem w bardzo dobrych relacjach gospodarczych.
    Gdybym chciał wrócić na etat (co zresztą nawet rozważam). mógłbym wrócić do
    każdego z nich na dawne lub zbliżone stanowisko. Chciałbym mieć tylko takie
    powody do frustracji.

    > Może za sprawą ZZ.
    Jak już pisałem nigdy w moim otoczeniu tego nie było i raczej nie będzie
    choćby z tego powodu że firma DG którą prowadzę jest malutka i nie mam
    ambicji by ją jakoś specjalnie powiększać. Odpowiada mi względna
    niezalezność i to cenię najbardziej.