PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
  • Data: 2009-05-15 13:51:48
    Temat: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Od: g...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On May 15, 3:16 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:9711ef42-ef43-473d-992a-3733556e377e@
    j12g2000vbl.googlegroups.com

    > Z własnego doświadczenia - nie dzwoń tylko w jedno miejsce, tam też nie
    > siedzą geniusze; ciekawe czy będą jednoznaczne wnioski.
    > I daj znać co zapodali.

    Wlasnie rozmawialem z PiP w Krakowie (bo tu sie to dzieje).

    Pan potwierdzil jednoznacznie, ze dzien wolny od pracy mi sie nalezal.

    Z taka informacja udaje sie teraz do kadr. Niech sobie dzwonia, jesli
    jeszcze maja watpliwosci.

    A co do dzwonienia w kilka miejsc - chyba nie bede :)
    Ta diagnoza mi sie podoba...a tak na serio, to bylem dziwnie
    spokojny, ze mam racje.

    KM.