PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdwolanie do sadu pracy pracodawcy › Re: Odwolanie do sadu pracy pracodawcy
  • Data: 2006-03-29 05:58:05
    Temat: Re: Odwolanie do sadu pracy pracodawcy
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To stek bzdur, ale spróbujmy dojść prawdy.

    Jestem tego samego zdania.
    Przez cała okres zatrudnienia pracownik siedzi cicho ... a po ustaniu
    stosunku pracy dopiero zaczyna dochodzić roszczeń

    a dodałbym jeszcze, że rozwiązujac z Tobą umowę na czas określony ...
    pracodawca nie musi podawać przyczyny ...

    pozdrawiam
    fart

    ps
    a z umową na czas określony .. dłuższy niż pół roku i bez art 33 KP, bo
    zapomniał pracodawca wstawić, też sobie poradziłem.