PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdwolanie do sadu pracy pracodawcy › Re: Odwolanie do sadu pracy pracodawcy
  • Data: 2006-03-29 20:20:57
    Temat: Re: Odwolanie do sadu pracy pracodawcy
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    psd napisal:

    >Nie chcem, ale muszem.
    >Jotte. We wsześniejszych postach prosiłem cię o założenie firmę "Miłosierny
    >Jotte sp. z o.o.". Zrobiłeś?
    >Zatrutniłbyś w tej swojej firmie faceta, który podał swojego pracodawcę do
    >Sądu? Już widzę, jak chcesz odpowiedzieć na moje pytanie. Owszem, zbadasz,
    >czy rzeczywiście facet miał rację i jeśli tak, to nie masz nic przeciwko
    >zatrudnieniu go. To tyle teorii, w praktyce pracodawca ma duży wybór, mało
    >czasu i facet nie miałby szans na wytłumaczenie się. To działa na zasadzie
> [...]

    Dla mnie, jesli pozew byl o niewyplacona a nalezna kase, bylby to plus -
    umiejetnosc dbania o swoje interesy, asertywnosc i nieuszkodzona samoocena.
    Natomiast w przypadku sprawy np. o nieuzasadnione zwolnienie bylby to minus -
    czlowiek nie powinien sie na sile pchac tam, gdzie go nie chca. Itd. Ja bym
    oceniala nie tyle racje, bo nie mam kompetencji sadu, ale to, o co dana osoba
    jest sklonna sie sadzic. To mowi duzo o czlowieku i czasem mowi cos dobrego.

    BTW, zeznawalam w Sadzie Pracy jako swiadek przeciwko dosc duzej firmie. Z
    ponad dwudziestu osob, ktore byly zatrudnione w danym dziale, gdy sprawa miala
    miejsce (i juz tam nie pracujacych) zdecydowaly sie zeznawac dwie czy trzy, w
    tym ja. Nic a nic mi to w zyciu nie zaszkodzilo. Jedyny przypadek, kiedy
    naprawde by sie nalezalo bac, to gdyby czlowiek byl uwieziony w malej
    miescinie, gdzie wszyscy sie znaja, a mala grupa imprezujacych wspolnie
    biznesmenow trzyma caly lokalny biznes w warunkach 30% lokalnego bezrobocia.
    Wtedy - tak. Ale jak wezmiesz dowolne wieksze miasto, to takie panikarstwo jest
    juz calkowicie nieuzasadnione.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl