PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdwolanie do sadu pracy pracodawcy › Re: Odwolanie do sadu pracy pracodawcy
  • Data: 2006-03-30 06:48:35
    Temat: Re: Odwolanie do sadu pracy pracodawcy
    Od: "psd" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O!, nie przypominam sobie, coś przeoczyłem?

    Prosiłem, żebyś założył firmę, zatrudnił mnie i jeszcze kilku patriotów i
    razem będziemy zgębić zagraniczne bydlaki, ale to już nie ważne.

    > Ale i tak nic z tego, bo niespecjalnie rozsądne wydaje mi się korzystanie
    > rad w rodzaju "jedynym sposobem aby przekonać się, że nie umiesz latać
    > jest
    > wyskoczyć z 10-go piętra".

    Ja też nie lubiłem komuny, ale wolę, żeby Wałęsa robił rewolucję. Ty wolisz,
    żeby Robson walczył z oszustami.

    > A zatrudniłbyś się u faceta którego pracownik musiał podać do sądu?

    Bezrobotny ma dużo czasu, żeby sprawdzić, czy faktycznie pracodawca jest
    oszustą. Pracodawca nie ma czasu i nie chce mu się. (kilkaset aplikacji na 1
    miejsce)

    > Tu masz rację, działa taka zasada. Ten pracodawca miał jakiś proces, nie
    > wiadomo czy o mobbing, czy o molestowanie, oszustwa podatkowe, może o inne
    > przekręty; był winien czy nie - w każdym razie w coś był zamieszany.

    Gubisz wątek. Dyskutujemy o tym, co jest lepiej dla Robsona.

    > Jakby nie było innego wyjścia, to tak.
    > Dla zasady (no ale takowe trzeba najpierw posiadać) i dla przykładu.

    Chyba w teorii. W rzeczywistości chyba zostawisz to zadanie Wałęsom.

    > A ty bijesz czarnoskórych studentów i należysz do wszechpolaków.

    Piszesz bez sensu. Ja przynajmniej miałem cel: "Niewiadomo, czy Jotte jest
    faszystą czy nie. W każdym razie jest kimś tego pokroju."

    pozdrawiam