-
Data: 2009-02-18 15:30:26
Temat: Re: Nadchodzi normalnoĹÄ
Od: darjerz <darjerz!s...@p...onet.!spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 02/18/2009 01:54 PM, Emka napisał:
>
> Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski" <c...@m...ip.tpnet.pl>
> napisał w wiadomości
>
>> Jesli dasz za niski to bedziesz miec wieksza produkcje niz zbyt, to
>> tez nie
>> jest dobrze, zwlaszcza jesli nie za bardzo da sie eksportowac albo sie
>> nie
>> da (np. uslug).
>
> No tak, ale jeśli masz niski podatek CIT, to zostaje Ci jako
> przedsiębiorcy więcej kasy na wypłaty dla pracowników oraz na inwestycje
> bez konieczności zaciągania kredytów na lichwiarskich warunkach. Ergo -
> nie zarabiają banki (bo nie muszą, zresztą istnienie banków, z punktu
> widzenia potrzeb konsumpcyjnych nie jest konieczne dla istnienia
> społeczeństwa ;-), firma jest lepiej doposażona, warunki pracy lepsze no
> i przede wszystkim więcej zarabiają pracownicy. Ergo - większa kasa
> idzie na konsumpcję. Ergo - aby zaspokoić większą konsumpcję, musi
> wzrosnąć produkcja i usługi. Ergo - koło się zamyka, a ta nadwyżka
> produkcji i usług, jakiej się obawiasz w wyniku małego opodatkowania
> przedsiębiorstw, właśnie tu znajduje uzasadnienie. A reasumując całość -
> poziom życia poprawia się i każdy jest zadowolony ;-)
>
> Pozdrawiam
> Emka
>
Jest tylko 1 ale . Polscy pracodawcy (tu zaznaczam, że nie wszyscy
zdarzają się wyjątki) przedkładają konsumpcje nad .... dobro
pracownika i nie liczę na to, że w wyniku zmniejszenia podatków
nadwyżką "podzielą się" z pracownikiem.
Wydaje mi się, że ważniejsza będzie nowa fura czy plazma, na 2
miejscu inwestycja w firme a pracownik będzie na szarym końcu tej listy.
--
\\||// pozdrawiam | OUTLOKOWICZE wiecie co to MIME? |
<@____&~ DARJERZ | Ustawcie proszę prawidłowe kodowanie !|
^ ^
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.09 16:22 Wojciech Bancer
- 18.02.09 17:15 Bartłomiej Szymański
- 18.02.09 17:52 Jurek M
- 18.02.09 17:56 Jurek M
- 18.02.09 21:42 Jotte
- 18.02.09 21:51 Jotte
- 18.02.09 22:00 Jotte
- 18.02.09 22:13 Jotte
- 19.02.09 07:13 Jackare
- 19.02.09 10:31 mihau
- 19.02.09 12:37 Jotte
- 19.02.09 12:58 Jotte
- 19.02.09 13:32 Jurek M
- 19.02.09 13:38 Jurek M
- 19.02.09 14:01 Jotte
Najnowsze wątki z tej grupy
- "w państwie bez stosów" poszukującego pracy wsadzają do psychiatryka za "niewygodne pytania"
- M$ kroczy tradycyjną ścieżką amerykańskich korpo wytyczoną przez IBM i Dehomag w latach 30. XXw. w III Rzeszy
- Ponad 300 pracowników Aquinos Bedding Poland w Łodzi nie otrzymało dotychczas pensji za kwiecień
- Trzy największe polskie centrale związkowe domagają się znacznych podwyżek w budżetówce i wzrostu płacy minimalnej.
- Perfidne ataki krakerów z KRLD na skrypciarzy JS i Pajton
- Francja: "Za mało pracujemy, za dużo wydajemy" - a pierwsi chcieli pracować 4/7 !!!
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
Najnowsze wątki
- 2025-06-27 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-06-27 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-06-27 Warszawa => Senior SAP Consultant - PP area <=
- 2025-06-27 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-06-27 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-06-27 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-06-27 Wrocław => Senior Android Developer (Java) <=
- 2025-06-27 Warszawa => IT Director <=
- 2025-06-27 Wrocław => Controlling systems Consultant <=
- 2025-06-27 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-06-26 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-06-26 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-06-26 Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=
- 2025-06-26 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-06-26 Warszawa => Specjalista/tka ds. Administracji <=