PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-11 13:26:24
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-02-2007 o 15:33:15 alugastrin <...@...pl> napisał(a):

    > Jedna kwestia ktorej nikt nie poruszyl - .doc jest formatem zapisu Worda
    > z _komercyjnego_ pakietu Office. Nie stac mnie na kupno tego pakietu
    > wiec uzywam OpenOffice, dla ktorego standardem zapisu pliku jest Open
    > Document Format .odt. Owszem, pozwala zapisywac do .doc ale nie jest do
    > konca kompatybilny z Wordem i czesto wychodza rozne krzaki podczas
    > otwierania takich dokumentow Wordem.
    > Stworzenie pdfa nie jest zas problemem - jest masa _darmowych_ programow
    > ktore temu sluza.

    Nieważne, co dla ciebie wygodniejsze, ważna jest pani Zosia z
    sekretariatu. A czasy mamy takie, że panie Zosie bywają coraz głupsze (bo
    bezrobocie coraz niższe)

    W CV i LM naprawde nie potrzeba bajerów - wystarczy to, co mieści się w
    standardzie RTF.

    --
    "Miejski asfalt rodzi jedynie demokratów, biurokratów i dziwki."
    Mikołaj Gómez Dávila