PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-12 11:59:03
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):

    > Wciaz: trudno mi ocenic ogloszenie, na ktore tak narzekasz, nie majac do
    > niego linka albo przykladu czegos podobnego.

    Nie chodzi o to konkretnie ogłoszenie. Raczej o IMO bzdurne rady na
    niektórych stronach doradztwa personalnego, gdzie piszą, że przed rozmową
    należy zebrać jak najwięcej informacji o firmie, do której się aplikuje. W
    przypadku gdy rekrutację przeprowadza firma zewnętrzna, która nie podaje
    nazwy swojego zleceniodawcy zebranie informacji o pracodawcy jest
    niemożliwe. Nie narzekam na ogłoszenie, tylko w pewnym momencie dochodzimy
    do absurdu, bo ta sama firma, która przeprowadza rekrutację podaje na
    swoich stronach tzw. dobre rady dla poszukujących pracy, które w
    niektórych sytuacjach nijak się mają do rzeczywistości.

    chairon