PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-12 08:29:25
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):
    > Jestem zwolenniczka pdf, ale wydaje mi sie, ze za daleko sie posuwasz w
    > swoim fanatyzmie. Nikt nie broni Ci oceniac firmy po jej stosunku do
    > pdf, ale bylabym ostrozna w polecaniu takiego podejscia wszystkim,
    > zwlaszcza ludziom spoza branzy IT.
    >
    > Kompromisem moze byc wyslanie dokumentow w obu wersjach - doc i pdf. Doc
    > ma te zalete przy stanowiskach, na ktorych liczy sie obsluga Worda, ze
    > mozna w nim obejrzec formatowanie, podczas gdy w pdfie nie da sie
    > stwierdzic, czy wciecia nie byly robione spacjami.

    Od tego są testy. Natomiast word wymaga zrobienia go w MS wordzie,
    ktorego posiadania nie mozna ode mnie wymagac. Mozna oczywiscie wykonac
    to np za pomoca Open Office, tyle, ze pozniej czesto sie okazuje, ze
    dokument nie wyglada prawidlowo, jesli wogole da sie odczytac. To taka
    mala uwaga. U nas oczywiscie niewiele osob zwraca na to uwage, bo mimo,
    ze wiecej ludzi uzywa programow legalnych, to piractwo nadal jest bardzo
    duze. I nie mowie, ze nie stac mnie na ms office'a, ale kupowanie go
    tylko po to by pisac w nim CV jest lekko bez sensu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl