PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-12 12:15:49
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "Jerry" <J...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 12:18, Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    > PDF jest
    > na liscie formatow akceptowalnych przy wymianie dokumentow w komunikacji
    > elektronicznej w administracji publicznej...

    ODF (natywny format OpenOffice) również. W dodatku jest standardem ISO
    (ISO/IEC 26300). Dla zainteresowanych: http://pl.wikipedia.org/wiki/
    OpenDocument . Natomiast format DOC jest dopuszczony jako "tylko do
    odczytu".

    Tak czy inaczej firma, do której wysyłamy CV i tak sobie poradzi.
    Osobiście wysyłałbym dokumenty w ODF do firm informatycznych[1], a w
    PDF do pozostałych.

    Pozdrawiam,
    Jerry

    [1] Jeśli firma informatyczna sobie nie radzi z ODF to nie chciałbym w
    niej pracować. :)

    --
    Signature error. Please insert signature into drive A:
    c:\>_

    (wiem, że nie oryginalne, ale bardzo mi się podoba)