PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-12 11:18:49
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):

    > A kto kaze kupowac? Kazda szanujaca sie kafejka internetowa ma Worda. Ja
    > korzystam z OpenOffice, bo kupowac MSOffice do uzytku domowego mi sie
    > nie oplaca, ale jak musze komus dostarczyc cos w doc, wpadam do kafejki
    > i formatuje napisany wczesniej tekst.

    Ja proponuje alternatywne formaty pliku, a jesli nie odpowiada, moge
    wygenerowac cos z OF. Na chodzenie po kafejkach nie mam czasu. PDF jest
    na liscie formatow akceptowalnych przy wymianie dokumentow w komunikacji
    elektronicznej w administracji publicznej...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl