PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-12 09:51:09
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    chairon wrote:

    > W zasadzie stanowisko opisują i min. obowiązki, ale nie jest znana nazwa
    > pracodawcy, a tym samym trudno się zorientować czym tak naprawdę zajmuje
    > się dana firma. Jest ogólnie jaka branża, ale tylko tyle.

    W przypadku wielu stanowisk nie ma nawet znaczenia, jaka to branza - np.
    serwisanta/helpdeska komputerowego malo obchodzi, co pisza na kompach
    ci, ktorym bedzie musial pomagac w sformatowaniu dokumentow w Wordzie.

    Wciaz: trudno mi ocenic ogloszenie, na ktore tak narzekasz, nie majac do
    niego linka albo przykladu czegos podobnego.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533