PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 11:50:50
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "KrissKross" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Krzysztof Ingram" <k...@g...net> napisal w wiadomosci
    news:3C908322.E3F2DBBA@gmx.net...

    > Krzysiek Ingram, Muenchen

    Sluchaj, zdaje sobie sprawe, ze z perspektywy Muenchen zycie wyglada
    bardziej kolorowo.
    Jednak Polska jak okiem siegnac szara.
    Ja nie jestem pesymista i aby co poniektorych swych wypowiedzi nie
    zdyskredytowac faktami,
    nie powiem czym sie zajmuje i ile zarabiam.
    Bo czesciowo wykorzystuje ciemna strone tego z czym walcze w tych
    polemikach.
    Ale dostrzegam ogolny problem w naszym kraju i wiem jakie problemy to
    powoduje.

    Te glosy niezgody na poglad Michala sa sluszne.
    Bo chlopak chcac zostac geniuszem moze juz stracil swoje dziecinstwo i
    straci mlodziencze lata.
    A jak sie jest geniuszem i chce sie odniesc sukces, to mozna to zrobic w
    dowolnym czasie.

    Wazne co sie wyniesie z domu, ze szkoly, z jakim bagazem sie startuje w te
    niewiadoma przyszlosc.

    Krzysiek, Polska wlasnie.