PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 12:10:49
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JEDNYNA mozliwosc zarobkowania w malym stadzie(lub samotnie) to
    > wlasnie bycie fizykiem-informatykiem , biologiem-iformat, geog-informat
    itd
    > bo wtedy masz ŁEB pelen pomyslow, szukasz nierozwiazanego jeszcze tematu,
    > zabierasz sie za niego i juz! o jakie tematy mi tutaj chodzi? np.
    > komputerowe plany lekcji - cos, co kazdy informatyk na pewno napisze, o
    ile
    > ma juz algorytm w glowie. i wlasnie! wydaje mi sie, ze na studiach inf
    ucza
    > ludzi "ze chodnik sluzy do chodzenia" a nie myslenia! myslenie daja studia
> [...]

    przesadzasz,tak sie sklada ze nie skonczylem tylko informatyki tylko mam tez
    drugi fakultet i wcale nie uwazam zeby goscie ktorzy konczyli tylko
    informatyke mieli mniejszy "LEB" niz ja, i nie chodzilo mi o ludzi ktorzy
    koncza matematyke i fizyke tylko o niektorych wykladowcow informatyki na
    uczelni - ktorych uczelnia zatrudnia zeby miec uprawnienia do nadawania
    dyplomow ,a ktorzy nie potrafia nauczyc lub sami nie bardzo sie orientuja w
    temacie - moj znajomy studiuje na uczelni gdzie wyklady z sieci czy
    systemow operacyjnych prowadza magistrzy - swiezo upieczeni absolwenci tej
    uczelni :) - takich przykladow mozna mnozyc - i nie mowcie o "podstawach"
    ktorych mozna sie rzekomo nauczyc na uczelni - jesli chce sie doglebnie
    zrozumiec jakas dziedzine to samemu potrzeba sie tych podstaw nauczyc i
    przynajmniej ja nie potrzebuje wykladow z algorytmow zeby nauczyc sie
    myslec, nie sadze tez zeby znakomita znajomosc teorii wzglednosci czy całek
    pomogla mi przy bazach danych etc.

    pozdrawiam

    Rafal Neumann