PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 11:01:36
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "gawryl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Rafal Neumann" <n...@s...pl> wrote in message

    > lub
    > informatyczne
    (ciach)

    wiec wedlug Ciebie fizycy i matematycy to mieczaki?! o zgrozo..... wiec co
    Ty człowieku skonczyles? informatyke? i myslisz, ze jesli umiesz asemblera,
    jakies-tam jezyki prog i kilka algorytmow (ktore ZA PEWNE umiesz tylko
    wykorzystac, bo jestes za cienki bolek,zeby je zrozumiec lub wymyslec cos
    nowego) to jestes "bosem informy"? ze osiagniesz sukces w branzy?? a co
    umiesz napisac? program bazo-danowy? edytor tekstu? arkusz kalk? i co..
    gówno to będzie warte (za przeproszeniem)-i tak potentat Cie wyprze (taki
    microsoft ze swoim wordem, excelem...) wiec jesli nie znajdziesz firmy,
    ktora zleca ci prog. bazo-danowy "na mirę" (jak ubranie u krawca) to jestes
    na straconej pozycji jako samotny informatyk-programista (lub w malej
    grupce). JEDNYNA mozliwosc zarobkowania w malym stadzie(lub samotnie) to
    wlasnie bycie fizykiem-informatykiem , biologiem-iformat, geog-informat itd
    bo wtedy masz ŁEB pelen pomyslow, szukasz nierozwiazanego jeszcze tematu,
    zabierasz sie za niego i juz! o jakie tematy mi tutaj chodzi? np.
    komputerowe plany lekcji - cos, co kazdy informatyk na pewno napisze, o ile
    ma juz algorytm w glowie. i wlasnie! wydaje mi sie, ze na studiach inf ucza
    ludzi "ze chodnik sluzy do chodzenia" a nie myslenia! myslenie daja studia
    uniwersyteckie (mat, fiz...), tak ze nie napiszesz takiego programu (prog.
    do planowania rozkladow zajec w szkole)

    Pozdrawiam i przepraszam za "ton"
    Krzysiek