PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 12:41:34
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "gawryl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal Neumann" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:a6q3o2$2ci$1@news.tpi.pl...
    > (....) nie sadze tez zeby znakomita znajomosc teorii wzglednosci czy całek
    > pomogla mi przy bazach danych etc.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Rafal Neumann

    nie zrozumiales! mowie wlasnie o tym, ze do TAKICH programow nie trzeba
    wiele umiec! a wlasnie ludzie, ktorzy pisza TAKIE prog nazywaja sie
    "informatykami" i nie moga pojac, dlaczego ucza ich fizycy, matematycy...
    wydaje mi sie,ze przyszlosc "samotnych wilkow" lezy w laczeniu informy z
    innymi dziedzinami, zjawiskami....pewnie o nich nie slyszales, bo byles
    zajety uczeniem sie 101 jezyka prog i olewaniu liczenia calek ;-)

    poza tym taka wiedza (teoria wzg) rozszerza swiatopoglad, otwiera Ci oczy,
    robi z Ciebie człowieka bardziej kolorowego (ciekawszego) i moze wplynac na
    decyzje ewentualnego pracodawcy, ze to wlasnie Ciebie zatrudnia a nie kogos,
    kto ma takie samo wyksztalcenie informatyczne jak Ty, bo bedziesz mial taki
    "dodatek"

    liczenie calek - to ciagle kombinowanie, bo niewiele calek da sie policzyc
    tak z marszu (jak pewnie wiesz ;-) )wiec uwazam, ze jest to niezla
    gimnastyka umyslu przed algorytmika

    pozdrawiam
    Krzysiek