PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 12:24:28
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co Ci z przyjdzie z umiejetnosci konfigurowania routerow, ktorych za 2-3
    > lata nie bedzie ??? I nie chodzi mi tu o modele routerow, tylko o
    > sytuacje kiedy np. wejda sieci niepotrzebujace routowania ??? Komu wtedy
    > sprzedasz swoja umiejetnosc konfiguracji routera???

    takie cos nie wchodzi z dnia na dzien,nikt nie zrywa ze stara technologia
    tak drastycznie ze wzgledu na kompatybilnosc
    jesli ktos byl dobry z VB6 to poradzi sobie bez wiekszych problemow z .NET
    jego krzywa czasu poswieconego na nauke jest znacznie mniejsza niz tego
    ktory dopiero zaczyna z tym przygode,jesli znasz Oracle 8i to przeskoczenie
    na 9i nie zajmie ci duzo czasu - a ile zajmie komus kto dopiero zaczyna?

    jesli wejda sieci nie potrzebujace rutowania to i tak nadal to beda sieci -
    wiec znaczna czesc wiedzy ktora sie posiada bedzie mozna wykorzystac,rzadko
    sie zdarza ze wprowadzane sa zupelnie nowe rozwiazania -zazwyczaj sa one
    jakos dziwnie podobne do poprzednich - a znajac poprzednie latwiej sie
    przystosowac do obecnych

    pozdrawiam

    Rafal Neumann