PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-19 20:43:06
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mich@l <k...@t...cy> napisał(a):

    > W przypadku polityka CV na jedną stronę to nic dziwnego ;)
    Zauważ, że to CV zrobione dla Baracka Obamy, to CV funkcjonalne, idealne
    wprost dla studenta. Nie ma stanowisk, dat, dziur do ukrycia... Są
    osiągnięcia. Są umiejętności. Dla mnie to jest jakaś zabawa, można się
    pośmiać, pożartować, ale po dłuższym zastanowieniu, dlaczego nie takie CV?
    Powiedz co umiesz, czego chcesz od życia.