PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-20 15:35:18
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i4l420$sll$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    >>> Prosty rodzaj wypunktowania,
    >> Znaczy jaki?
    > Tzw od myślnika.
    To błąd. Tzw. myślnik, czyli półpauza (kod 0150) i pauza (kod 0151) nie
    służy do tego.
    Można ewentualnie dywizem (inaczej: łacznikiem).
    Tyle, że sam sobie przeczysz, bo robisz inaczej (choć sam bullet w tym twoim
    dokumenciku jest prawidłowy, błędny jest odstęp między nim, a następującym
    po nim teksem).

    > Jak uważasz, dla mnie 1.2 to już za dużo.
    Nieważne co dla ciebie.
    Odstęp ustala się w zależności od typu i rodzaju czcionki, długości wiersza,
    obszaru tekstu oraz paru innych kryteriów.
    Światło pomiędzy wierszami (interlinia i odstęp międzywierszowy to
    zasadniczo nie jest to samo) musi być takie, aby wzrok utrzymywał łatwo
    linię tekstu, a przy powrocie na początek wiersza nie następowało czytanie
    wiersza już przeczytanego.

    > Czy możesz być konstruktywny a nie ordynarny.
    Czy możesz być mądry a nie głupi?

    > Namęczyłeś się.
    Eeee, niespecjalnie. Bawię się tylko.

    > Widać, że jesteś troglodytą. Pdf nie ma gramatury. Mało kilobajtów
    > powinen mieć.
    Nie, chłopcze, jesteś nierozumiejącym czytanego tekstu głupcem.
    Mnie nie obchodzi, kto drukuje twoje wypociny wysłane w *.pdf. Nie jesteś
    pępkiem świata. Nie jesteś nawet jego..., no, domyśl się czym...
    Ja pytałem jaka gramatura papieru jest właściwa wg twojej teoryjki.

    > Po prawej, nie można 1/2, 2/2 :-)))
    Ciekawe czemu?

    > To nie rekruter jest kretyn.
    A to nie jest odpowiedź na zadane pytanie.
    Któż to może więc być kretynem...?

    > Nie tylko w pracy ale i w towarzystwie nie chcę mieć człowieka, z którym
    > daleko nie zajdę. Tyle Ci chcę powiedzieć.
    W ogóle masz niewiele do powiedzenia, szczególnie z sensem.
    A ktoś chce cię w ogóle w towarzystwie? Bo w pracy to sam dałeś znać, że
    niespecjalnie i łatwo pojąć czemu.

    --
    Jotte