PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-20 17:47:23
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > To błąd. Tzw. myślnik, czyli półpauza (kod 0150) i pauza (kod 0151) nie
    > służy do tego.
    > Można ewentualnie dywizem (inaczej: łacznikiem).
    > Tyle, że sam sobie przeczysz, bo robisz inaczej (choć sam bullet w tym twoim
    > dokumenciku jest prawidłowy, błędny jest odstęp między nim, a następującym
    > po nim teksem).
    No i nauczyłem się od Ciebie czegoś, a przy okazji masa innych ludzi.

    > Nieważne co dla ciebie.
    > Odstęp ustala się w zależności od typu i rodzaju czcionki, długości wiersza,
    > obszaru tekstu oraz paru innych kryteriów.
    > Światło pomiędzy wierszami (interlinia i odstęp międzywierszowy to
    > zasadniczo nie jest to samo) musi być takie, aby wzrok utrzymywał łatwo
    > linię tekstu, a przy powrocie na początek wiersza nie następowało czytanie
    > wiersza już przeczytanego.

    Z chęcią poznam te zasady, czy mi polecisz literaturę?

    > Czy możesz być mądry a nie głupi?
    Mogę być, lubię jak ktoś dba o kulturę wypowiedzi, szanuje współrozmówcę i
    widzów. W świat idzie. Mogę i staram się obracać wśród ludzi miłych,
    uprzejmych i dobrych dla siebie. Szukających pracy i często zatrudniających.

    > Eeee, niespecjalnie. Bawię się tylko.

    > Nie, chłopcze, jesteś nierozumiejącym czytanego tekstu głupcem.

    Jak to ci sprawia przyjemność. Chętnie Ci ustąpię.

    > Mnie nie obchodzi, kto drukuje twoje wypociny wysłane w *.pdf. Nie jesteś
    > pępkiem świata. Nie jesteś nawet jego..., no, domyśl się czym...
    > Ja pytałem jaka gramatura papieru jest właściwa wg twojej teoryjki.

    > Ciekawe czemu?

    No bo chyba z przekory się pytasz, a ja nic brzydkiego Tobie nie zrobiłem.
    Oczywiście że można. Jakiej gramatury? Ze sklepu kupuję papier w tesco i
    używam drukarki z biedronki.

    > A to nie jest odpowiedź na zadane pytanie.
    > Któż to może więc być kretynem...?

    Ja zakładam, że osoba, którą spotkam jest warta uszanowania. Sam też mam do
    siebie szacunek... Nikt nie jest kretynem.

    > W ogóle masz niewiele do powiedzenia, szczególnie z sensem.
    > A ktoś chce cię w ogóle w towarzystwie? Bo w pracy to sam dałeś znać, że
    > niespecjalnie i łatwo pojąć czemu.
    Chętnie Ci ustąpię. Widzę, że jesteś bardzo kulturalny.