PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-20 18:38:29
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i4mf3a$h9t$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > No i nauczyłem się od Ciebie czegoś, a przy okazji masa innych ludzi.
    Zawsze chętnie służę wiedzą.

    > Z chęcią poznam te zasady, czy mi polecisz literaturę?
    Nie dam rady podać literatury, już nie pamiętam, to było dawno temu. Miałem
    kilka książek, ale tyle razy się przeprowadzałem, że poginęły. Zresztą tak
    naprawdę uczyłem się konkretnie pracując przy składzie komputerowym. Od
    tych, co już umieli.
    Użyj googla, na pewno coś znajdziesz.

    > Mogę być,
    To spróbuj.

    > lubię jak ktoś dba o kulturę wypowiedzi,
    Możesz lubić, co zechcesz.

    > szanuje współrozmówcę
    Za co?

    > i widzów.
    Znaczy - czytających?

    > W świat idzie.
    Wiadomo. No i co z tego?

    > staram się obracać wśród ludzi miłych,
    > uprzejmych i dobrych dla siebie.
    Ależ ja jestem miły, uprzejmy i dobry dla siebie.

    > Szukających pracy i często
    > zatrudniających.
    To masz kiepsko, bo tacy co szukają pracy raczej rzadko zatrudniają, panie
    "filologu".

    > Chętnie Ci ustąpię.
    Rób, co uważasz, mnie to zwisa.

    > Jakiej gramatury? Ze sklepu kupuję papier w tesco i
    > używam drukarki z biedronki.
    No widzisz. Gramatura papieru to ciężar arkusza o powierzchni 1m^2. Do
    typowych zastosowań biurowych wynosi 80.
    Dawniej, kiedy pisano na maszynie przez kalkę - ~60. Tzw. bristol to ok.
    200÷220. Już kapujesz?
    Ale ważna jest także faktura (coby ci się wydruk nie rozlewał jak kudłaty
    papier i atramentówka, albo nie dawał zdmuchnąć gdy za ciężki i laserówka).
    Dodatkowo kwestia odporności na czynniki zewnętrzne (światło, wilgoć) -
    zżółknie po miesiącu czy dopiero po pół roku.
    Spróbuj dobrego polimeru (nie ma włókniny), ale będzie znacznie drożej.

    > Ja zakładam, że osoba, którą spotkam jest warta uszanowania.
    A ja nie. Na szacunek trzeba zasłużyć, nie przysługuje za samo istnienie.

    > Sam też mam do siebie szacunek...
    Może nie do końca ten termin pojmujesz?

    > Nikt nie jest kretynem.
    Chyba żartujesz...

    > Chętnie Ci ustąpię.
    Jest mi to obojętne jak śnieg w Tybecie.

    > Widzę, że jesteś bardzo kulturalny.
    Nie pretenduję do takiego miana.
    Lepiej być niekulturalnie rozumnym niż kulturalnie głupim. Pierwsze, jakby
    co, można łatwo naprawić bądź zamaskować, z drugim - nic nie zrobisz.

    --
    Jotte