PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-19 21:03:27
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i4k4lp$glh$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > Tak żeby wpiąć do segregatora, by mieć miejsce na notatkę ołówkiem.
    Czyli może być czcionka 6 punktów i marginesy 3 cm?
    A gdyby rekruter chciał zrobić notatkę nie ołówkiem tylko długopisem to ile
    dać marginesu?

    > Prosty rodzaj wypunktowania,
    Znaczy jaki?

    > interlinia 1.1, trochę większa niż standard
    > i już każde Twoje pismo będzie wyglądało ładniej, nie tylko CV.
    Co za bzdura.

    > Warto poczytać o typografii.
    Dlaczego więc nie czytasz, tylko pierdoły walisz?

    > To pierwsze wrażenie każdego tekstu, który
    > stworzysz do kogokolwiek, dziewczyny, pracodawcy, klienta.
    Co "pierwsze wrażenie", panie filologu, co to umiejętność oceny sensownego
    wyrażania sobie przypisuje?

    > Econo jaki normalnie używam, ma trochę za małą gramaturę. Ale
    > wysyłam pdf. to druga strona drukuje...
    Znowu bełkot...
    Pytałem konkretnie, ale się widać i na tym nie znasz.

    > Numerować, w formacie 1 z 2, 2 z 2
    Ale w nagłówku, w stopce, na środku, po prawej? Ile od brzegu kartki i od
    tekstu?
    A 1/2, 2/2 nie można?
    Jaką czcionką - szeryfową, bezszeryfową, jedno-, wieloelementową, jaki
    stosunek rozmiaru do czcionki zastosowanej w tekście zasadniczym?
    Dodać przedtem skrót str.? Bo może rekruter kretyn...
    To są przecież poważne problemy.

    > Jak chłopak ma do wyboru dwie ładne i atrakcyjne dziewczyny, to wybierze
    > tą, która ma poukładane w pokoju czy tą, która ma rozpierdacz. No nawet
    > jak on sam jest bałaganiarz to to będzie kryterium wyboru.
    Tak zrobi dureń.
    W ten sposób wybierając można łatwo trafić po prostu na pedantyczną kurwę.
    Albo na sługusa łaszącego się o pracę...

    --
    Jotte