PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-20 15:47:58
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i4l4i7$hn$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > Chcesz ulepszyć ustrój?
    Gdzieś to napisałem?
    Ale - czemu nie?

    > Pracodawcy mają siłę przetargową nad pracownikami, dają mianowicie pracę.
    Nie, oni pracę biorą.

    > Tyczy się to również tych małych, prywatnych, inwestujących swoje
    > pieniądze,dających najwięcej do budżetu.
    Najwięcej do budżetu wpłacają zwykli podatnicy, ludzie pracy najemnej.
    Głównie najbiedniejsi.
    Dlatego możliwe było zmniejszenie progów podatkowych z 3 do 2 i obniżenie
    podatków najbogatszym o znaczący procent, zaś najbiedniejszy jedynie
    śladowo.

    > Nawet tych najlepszych na świecie, chcących jak najlepiej dla pracowników.
    Nigdy takich nie widziałem.
    Yeti i Nessie także nie.
    Nie widziałem nawet Jezusa Chrystusa.

    > Dziś sytuacja jest taka, że lepsi pracownicy wyjechali, gorsi zostali i
    > trzeba ich pilnować, pełno ludzi bez doświadczenia i roszczeniowych.
    > Więc taki właściciel do południa obstawia maszyny pracownikami, po
    > południu zaś sam pilnuje dwie maszyny a jego syn następne dwie, by "się
    > wykorzystać" by zlecenie wykonać na czas i by było na plusie. Takie są
    > cyrki u nielubianego przez ciebie pracodawcy rekrutera. A 60% budżetu
    > to małe i średnie przedsiębiorstwa.
    Źródła jakieś by się przydały do tej kiepskiej demagogii.
    Bo tak to nawet nie ma sensu gadać.

    --
    Jotte