PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-20 22:19:30
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    > Wiem, że LM i CV powinien informować i przekonywać do siebie a m.in. jego
    > objętość jest sygnałem o tym, czy kandydat umie się sprawnie komunikować z
    > innymi ludźmi.

    Bez wątpienia lepiej mieć do czynienia z człowiekiem, który umie się dobrze
    komunikować z ludźmi niż z takim który nie umie, ale od nich obu
    zdecydowanie lepiej mieć pracownika, który po prostu wykona swoją pracę jak
    należy. Bo gładkie pieprzenie głupot nie zastąpi twardych kwalifikacji tylko
    co najwyżej je wesprze.