PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 231. Data: 2009-04-20 21:04:51
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-20, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > To przecież odpowiada. Jak straci pracę to nie będzie miał na chleb itp itd

    http://portalwiedzy.onet.pl/29833,,,,ryzyko_gospodar
    cze,haslo.html

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 232. Data: 2009-04-20 21:07:06
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Jak to nie jest? Czy ktoś jest do niej zmuszany?

    chciałbyś ;)

    e.

  • 233. Data: 2009-04-20 21:07:41
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Robert " <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o ustalenie minimalnego wynagrodzenia netto na poziomie, który
    > pozwoli bez problemu na wynajem standardowego mieszkania (dla osób
    > samotnych - bez konieczności szukania współokatorów), opłacenie
    > niezbędnych
    > rachunków (gaz,prad,woda itp) standardowe wyżywienie, czasem jakieś
    > niezbędne leki, oraz pokrycie kosztów przejazdów między pracą i
    > mieszkaniem -
    > w dowolnym mieście w Polsce, z Warszawą włącznie.

    Taaaaa i niech jeszcze darmową kawę rozdają, telewizory plazmowe i wczasy
    na Malediwach.
    No bo co kurde balans!

  • 234. Data: 2009-04-20 21:09:05
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl>

    > Jak zaproponujesz mi pracę,
    > z której pensja pozwoli na opłacenie kosztów wynajmu mieszkania,opłacenie
    > czesnego za studia, wyżywienia i transportu - to bardzo chętnie.

    Nikt nie powiedział, że będzie lekko.
    ---

    Bo wszyscy czekają na Twój wielkoduszny gest i nie śmią wychodzić przed
    szereg ;-)

  • 235. Data: 2009-04-20 21:10:20
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli podpisał umowę o pracę to się należy zgodnie z umową.
    > To czy na siebie zarobi, problemem pracodawcy.

    To też Twój problem, bo jeśli ten pracodawca jest piekarzem, to chleb,
    który dotąd był po 2 zł, teraz będzie po 4 zł.

  • 236. Data: 2009-04-20 21:11:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 22:10:42 +0200, Noe Bat napisał(a):

    > To o czym mowa ?

    o zrozumieniu i nie robieniu z siebie palanta
    --
    marcin

  • 237. Data: 2009-04-20 21:11:58
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 14:42:34 +0200, Emka napisał(a):

    > Ja również. A mimo to różnica między nami jest taka, że ja nikogo nie
    > nazywam durnym stworzeniem, tylko dlatego, że ma inne poglądy :)

    nie bylo za poglady tylko za propozycje zupelnie nielogiczne (moze logiczne
    w teorii, ale dalekie od praktyki)

    --
    marcin

  • 238. Data: 2009-04-20 21:12:32
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > niezbędnych
    > mieszkaniem -

    > Na siebie zarobi, problem pojawia się, jeśli szef wymaga by prócz siebie
    > zarobił na szefa conajmniej drugie tyle co na siebie.

    A czego byś oczekiwał? Żeby wszyscy zarabiali po równo? Bez różnicy na
    wniesiony kapitał, wiedzę, pracę, zaangażowanie i przede wszystkim
    odpowiedzialność?

  • 239. Data: 2009-04-20 21:18:00
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    >To przecież odpowiada. Jak straci pracę to nie będzie miał na chleb itp
    >itd

    Ja pierdziulę :/ Czy Ty w ogóle wiesz, co oznacza termin "ryzyko
    gospodarcze"?

  • 240. Data: 2009-04-20 21:18:45
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > nie bylo za poglady tylko za propozycje zupelnie nielogiczne (moze
    > logiczne
    > w teorii, ale dalekie od praktyki)

    Zaproponuj logiczniejsze.