PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 151. Data: 2009-04-20 10:12:35
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:72a3.00000089.49ec4931@newsgate.onet.pl...

    > Głównie rozchodzi się o lokal, powierzchnię użytkową, którą przy
    > przedsiębiorczej rodzinie można mieć gratis, a w przypadku wynajmu lokalu
    > pod
    > własną działalność, koszty mogą przewyższyć dochody początkującej firmy.

    Zawsze wszystko zaczyna się małymi kroczkami, po trochu, a Ty byś chciał od
    razu wszystko.
    Nie ten lokal, to inny, tańszy, do remontu, a remont zrobisz sam. Nie stać
    Cię na księgową - rachunkowości uczysz się sam. Pierwszy zarobek starcza
    tylko na podstawowe potrzeby - trudno, przez miesiąc jesz chleb bez wędliny.
    Nikt nie obiecywał, że życie będzie proste.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 152. Data: 2009-04-20 10:18:22
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Większy problem z rolnikami na wsi. Tam uciekają nasze pieniądze.

    Jak tam jest tak fajnie to czemu tam nie siedzisz ?

    --
    PS. nudzi mi się

  • 153. Data: 2009-04-20 10:18:27
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Wiesław Bicz" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Da się. Różnica wydajności powoduje zróżnicowanie ogólnego poziomu
    > zarobków. Jeśli wiele osób może znaleźć znacząco lepiej płatną pracę
    > reszta nie będzie musiała pracować za grosze.
    > W. Bicz

    No dobrrze, też tak sobie pomyslałem. Niby logiczne. A jednak...
    To teraz wyjaśnij mi czy właściciel sklepiku w Szwajcarii zarabia mniej
    od polskiego właściciela?
    Znam ja takich dwóch co to wiecznie narzekają na interes, że nie idzie,
    że pracownicy są be, że podatki...toż to raj na ziemi mieć taką tanią
    siłę roboczą.
    A w Szwajcarii, to chyba dokłada do interesu?
    Czyli dalej coś się nie zgadza. ;)

  • 154. Data: 2009-04-20 10:18:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    badzio pisze:

    > Sek w tym ze nauczyciel poswieca na prace wiecej niz 18godz (pensum).

    jeden poświęca inny nie... Nikt tego by nie wyciągał, jeśli jakość pracy
    była taka, jakby wykorzystywał dodatkowy czas na pracę...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 155. Data: 2009-04-20 10:19:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-20, r...@p...onet.pl <r...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A jak się jest zdanym wyłącznie na siebie i nie ma się kumpli, którzy by się
    > na to zgodzili?

    To się idzie mieszkać z obcymi sobie ludźmi. Mało to wynajmu pokojów
    "dla studentów lub pracujących"?

    Co teraz wymyślisz?
    Podpowiem:
    - trwałe kalectwo wrodzone
    - trwałe kalectwo spowodowane wypadkiem
    - były skazaniec bez szans na robotę
    tych tematów jeszcze nie poruszyłeś!

    Napieraj.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 156. Data: 2009-04-20 10:20:27
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak tam jest tak fajnie to czemu tam nie siedzisz ?

    Bo nie jestem rolnikiem, nie mieszkam na wsi, nie mam gospodarstwa i to
    mnie nie 'kręci', choć KRUS mocno obciąża nasze kieszenie.

  • 157. Data: 2009-04-20 10:23:42
    Od: r...@p...onet.pl

    > On 2009-04-20, r...@p...onet.pl <r...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To się idzie mieszkać z obcymi sobie ludźmi. Mało to wynajmu pokojów
    > "dla studentów lub pracujących"?

    Ok, w takim przypadku koszt mieszkania może spaść do 300-400 zł, ale nadal
    pozostaje czesne, wyżywienie, transport itp, które trudno pokryć za 1000 zł/mc.

  • 158. Data: 2009-04-20 10:32:12
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 09:31:40 +0200, Noe Bat napisał(a):

    > Co w niej nieuczciwego ?

    zdaje sie, ze juz napisalem
    --
    marcin

  • 159. Data: 2009-04-20 10:33:13
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 09:36:28 +0200, Noe Bat napisał(a):

    > A musisz tyle pracować ?

    ja nie musze

    > To jest jakiś stereotyp. Można ziemię uprawiać itp

    bo oczywiscie kazdy ma ziemie do uprawiania i maszyny
    --
    marcin

  • 160. Data: 2009-04-20 10:38:21
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 12:03:59 +0200, Emka napisał(a):

    > To pracuj w dużym mieście za większe pieniądze.

    ale z ciebie durne stworzenie :)

    --
    marcin