PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.................WAŻNE

  • 11. Data: 2005-09-18 12:52:38
    Temat: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    ( w nowej ogulnopolskiej ortografii)
    >ortografia jest jedna.
    Może jeszcze powiesz, że ta sama co 100 lat temu ?

  • 12. Data: 2005-09-18 13:06:48
    Temat: Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <p...@o...pl> napisał(a):

    > ( w nowej ogulnopolskiej ortografii)
    > Może jeszcze powiesz, że ta sama co 100 lat temu ?

    ale ci dowalila ;)

    ale idac twoim tropem sztokrotko (w nowej ogulnopolskiej ortografii)
    proponuje wogole zaniechac formy pisemnej w zyciu codziennym.
    w koncu mamy tv, telefony, odtwarzacze mp3 i wszelakie inne techniczne
    nowinki, ktore z powodzeniem zastapia slowo pisane. co ty na to? ;)

  • 13. Data: 2005-09-18 13:13:57
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    ( w nowej ogulnopolskiej ortografii)
    > idac twoim tropem sztokrotko (w nowej ogulnopolskiej ortografii)
    Proszę mnie nie szeplenić. :)))))
    W nowej ortografii: seplenić.

    >  proponuje wogole zaniechac formy pisemnej w zyciu codziennym.
    > co ty na to? ;)
    A co będzie z nazwami miejscowości,
    mam na myśli tabliczki pszy drodze?

    Skąd będę wiedzieć kturędy jadę ? I gdzie mam jehać ?

  • 14. Data: 2005-09-18 14:15:48
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <p...@o...pl> napisał(a):

    > Proszę mnie nie szeplenić. :)))))
    > W nowej ortografii: seplenić.
    sztokrotko droga dla mnje akOrad taka piszownia w nofei ortogrfji jeszt
    poprafna, bo szkoro karzdy tfoszy szwojie regoly to moia jest taka :)

    podziwiam twoj upor, ale wyluzuj, bo zaczne klnac ;)

    http://www.automapa.com.pl
    cudowny lek na twoje watpliwosci... :)

  • 15. Data: 2005-09-18 15:21:32
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > proponuje wogole zaniechac formy pisemnej w zyciu codziennym.
    > co ty na to? ;)

    Ok, satelita dobry, ale drogi i nie od razu.

    A co będzie na ulicy ?
    Jak odrużnię biuro projektowe, od notariusza, czy biura rahunkowego ?

    A co w super-samie?
    Jak odrużnię wody mineralne od siebie ?

  • 16. Data: 2005-09-18 15:33:14
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.................WAŻNE
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "TaDeK" napisał w wiadomości

    > sorry ale nie wytrzymalem - wyjatkowo mnie drazni ta baba

    To dodaj ją do KF - ignoruj babę.

    --
    Koziorozec

  • 17. Data: 2005-09-18 17:55:10
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    stokrotka w news:308b.00000896.432d85fc@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Jak odrużnię wody mineralne od siebie ?

    A jak odróżnisz od siebie lud i lód? Kontekst? Nie zawsze. Na przykład
    "dobry lud". Albo "mama każe". Co miałem na myśli Twoim zdaniem?

    Kurcze... nie wiem właściwie się odzywam. Wszak to i tak groch o ścianę. Bez
    odbioru.

    pozdrawiam
    --
    Greg

  • 18. Data: 2005-09-18 18:17:05
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Greg napisał(a):

    > A jak odróżnisz od siebie lud i lód? Kontekst? Nie zawsze. Na przykład
    > "dobry lud". Albo "mama każe". Co miałem na myśli Twoim zdaniem?

    To są IMHO fragmenty wyrwane właśnie z kontekstu. Wątpię, żeby w rzeczywistych
    sytuacjach miało to znaczenie, inaczej musielibyśmy specjalnie oznaczać zdania
    wypowiadane, gdyż z kontekstu nie dałoby się wychwycić w czym rzecz. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2005-09-18 18:37:29
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (tekst w nowej ortografii)
    > A jak odróżnisz od siebie lud i lód? Kontekst? Nie zawsze. Na przykład
    > "dobry lud". Albo "mama każe". Co miałem na myśli Twoim zdaniem?
    Nie rozumiem twojego wytłumaczenia.
    Jak odrużnię wody mineralne w super-samie,
    w abstrakcyjnej sytuacji likwidacji pisma wogule ?

    Czy każda butelka będzie gadać : jestem mazowszanka, jestem mazowszanka.....
    a inna: jestem krynicka, jestem krynicka.....
    I kiedy pszestanie gadać i kiedy zacznie:))))))))

    sorry , że to wszystko nie na temat ani wątku, ani grupy,
    ale pszynajmniej pośmiać się można.
    W pod-wątku była propozycja likwidacji pisma wogule, więc prubuję sobie to
    wyobrazić.

  • 20. Data: 2005-09-18 18:46:35
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    stokrotka wrote:
    > sorry , że to wszystko nie na temat ani wątku, ani grupy,
    > ale pszynajmniej pośmiać się można.
    > W pod-wątku była propozycja likwidacji pisma wogule, więc prubuję
    > sobie to wyobrazić.

    blagam - przeslij mi swoje CV i list motywacyjny - tak malo komedii dzis w
    tv