PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.................WAŻNE

  • 21. Data: 2005-09-18 18:58:32
    Temat: hwilowy brak konceptu
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (tekst w nowej ortografii ogulnopolskiej )

    Brak konceptu (wieżę, że hwilowy. :))))

  • 22. Data: 2005-09-18 19:27:02
    Temat: NIe ważne...... :)
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (w nowej ogulnopolskiej ortografii)

    > blagam - przeslij mi swoje CV i list motywacyjny - tak malo komedii dzis w
    > tv

    Kim bym była w tym świecie bez pisma?
    Jestem informatykiem, więc kodowała bym w 0-1,
    a językiem wysokiego poziomu było by
    kodowanie pszy użyciu ósemkowego ukłądu licznia.

    A moje CV i list motywacyjny ?
    To byłby pewnie kod kreskowy.

  • 23. Data: 2005-09-18 19:35:04
    Temat: Re: NIe ważne...... :) cd
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > (w nowej ogulnopolskiej ortografii)
    > A moje CV i list motywacyjny ?
    > To byłby pewnie kod kreskowy.

    A informatykuw, wybierali by z pułki w super-samie dyrktorzy.

    Tylko ci lepsi byli by na wyższyh pułkah, jako drożsi ,
    czy na niższyh, żeby się nie potłukli?
    I w jakih pudełkah ? Czy może bez opakowania ?

    A taki informatyk, kiedy zobaczył by kod kreskowy dyrektora ?

    Hyba by jednak nie było cv i listu motywacyjnego,
    zamiast nih byłyby monologi: muwione białym wierszem (cv) i prozą (list).

  • 24. Data: 2005-09-18 19:43:47
    Temat: Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Wojciech Bańcer w news:slrndirbhn.ico.proteus@ender.elsat.net.pl
    napisał(a):

    > To są IMHO fragmenty wyrwane właśnie z kontekstu.

    IMHO zaś... masz rację ;-) Idę spać :-)

    dobrej nocy życzę
    Greg

  • 25. Data: 2005-09-18 19:50:31
    Temat: Re: NIe ważne...... :)
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: stokrotka [18 Sep 2005 21:27:02 +0200]:

    > Kim bym była w tym świecie bez pisma?
    > Jestem informatykiem, więc kodowała bym w 0-1,

    1 i 0 to tez zapis, musialabys glosem kodowac... :P Ale w sumie
    moze przy okazji uproscisz tez jakis jezyk programowania? ;>

    Kira

  • 26. Data: 2005-09-18 20:15:50
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Re to: stokrotka [18 Sep 2005 21:27:02 +0200]:

    > 1 i 0 to tez zapis, musialabys glosem kodowac... :P Ale w sumie
    > moze przy okazji uproscisz tez jakis jezyk programowania? ;>

    Kira, cenie twoje poczucie humoru, ale przestan zartowac
    wlasnie delektuje sie pysznymi winogronami
    i o maly wlos nie udlawilbym sie jednym z nich
    po przeczytaniu powyzszego :)

  • 27. Data: 2005-09-18 20:32:23
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <p...@o...pl> napisał(a):

    > Ok, satelita dobry, ale drogi i nie od razu.
    za praktyczne rzeczy trzeba zaplacic czasem wiecej
    jest to o wiele bardziej praktyczne niz atlas samochodowy
    a jak kupisz to bedziesz miala od razu :)

    > A co będzie na ulicy ?
    > Jak odrużnię biuro projektowe, od notariusza, czy biura rahunkowego ?
    operatorzy sieci komorkowych wprowadzaja odpowiednie uslugi lokalizacji
    pewnie bedziesz mogla sobie wybrac odpowiedni PIKTOGRAM abys uslyszala
    pii-pii jak juz bedziesz w poblizu. wtedy wystarczy sie pewnie tylko
    porozgladac po okolicy :)

    > A co w super-samie?
    > Jak odrużnię wody mineralne od siebie ?
    gazowanej od niegazowanej? to juz DZIS mozna zrobic bez czytania etykiet :)
    mazowszanka czy tez ustronianka? w czym problem na etykiecie zamiast napisu
    bedzie mapka z regionem pochodzenia :D

    mozemy tez siegnac po watek "pismo obrazkowe jest od wiekow przebojowe"
    tylko, ze wtedy dopiero zaczalby sie mlyn. choc pierwotni ludzie jakos
    sobie z tym radzili ;)

    w wersji bardzo przyszlosciowej przerobimy cie na cyborga :-)
    tak abys mogla odbierac glosy tego wszystkiego co cie wokolo otacza.
    oczywiscie moglabys sobie wlaczyc odpowiednie filtry aby zycie stalo sie
    prostsze ;)
    pomysl sobie jaki bajer! wogole nie trzeba bedzie umiec czytac.
    to dopiero zycie dzieciakom w szkolach by ulatwilo ;)

    przypomnial mi sie taki sen, w ktorym to dyskutowalem z pewna osoba
    o koniecznosci nabycia umiejetnosci czytania i pisania. moze to ty?
    .nutki. sen sie spelnil ;) ?

  • 28. Data: 2005-09-18 20:45:06
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > Jestem informatykiem, więc kodowała bym w 0-1,

    Kurde!! Przestań twierdzić, że jesteś informatykiem,
    bo mnie szlag trafi!!!
    Albo to udowodnij!!!

    --
    Koziorozec

  • 29. Data: 2005-09-18 20:57:10
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.................WAŻNE
    Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl>

    ja bym jeszcze zalegalizował bluzgi... byłem na studiach, nie
    jestem z tego szczególnie dumny, ale im koledzy mieli wyższe
    średnie tym więcej bluzgali... więc może jest szansa...
    sam osobiście jestem wielkim fanem, a może w ramach przedbiegów
    zaczniemy od tej grupy? proponuję najpierw dla testów sfakować
    spamerów i ogłoszeniodawców...

  • 30. Data: 2005-09-18 20:57:36
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "mhl999 " napisał w wiadomości

    > mozemy tez siegnac po watek "pismo obrazkowe jest
    > od wiekow przebojowe". tylko, ze wtedy dopiero zaczalby
    > sie mlyn. choc pierwotni ludzie jakos sobie z tym radzili ;)

    Tiaaa.
    Jak mam w ręku instrukcję do niektórych sprzętów
    wykonanych za granicą (zwłaszcza tych przeznaczonych
    na rynek amerykański :)) ), to się zastanawiam, czy oni tam
    w ogóle uczą się czytać?
    Te prostsze instrukcje sprowadzają się do pisma obrazkowego ;)))

> [...]
    > pomysl sobie jaki bajer! wogole nie trzeba bedzie umiec czytac.
    > to dopiero zycie dzieciakom w szkolach by ulatwilo ;)

    Ty się nie śmiej, bo to jest całkiem realna wizja przyszłości.
    Już dzisiaj tworzy się kolejka do wszczepienia sobie chip-a,
    dzięki któremu będzie można Cię zlokalizować, a jak będziesz
    wchodził do domu to, np. w pokoju będzie Ci się zapalało
    światło (inteligentne domy).
    Pieskom, kotkom i innym pupilom domowym UE też zafundowała
    obowiązkowe chip-y - Polska ma na wprowadzenie jeszcze 8 lat.
    Dowody teraz też mamy nowe, na razie jeszcze bez chip-a, ale
    wystarczy odpowiedni kod kreskowy. Karty płatnicze - już niedługo
    wszyscy będą posługiwać się tymi z chipami.

    No to nie jest już taka wizja _bardzo_ przyszłościowa.

    > przypomnial mi sie taki sen, w ktorym to dyskutowalem z pewna osoba
    > o koniecznosci nabycia umiejetnosci czytania i pisania. moze to ty?
    > .nutki. sen sie spelnil ;) ?

    Miewasz straszne koszmary... ;)))
    Współczuję z całego serca ;)))

    --