PracaGrupypl.praca.dyskusje › flash developer - pytanie o zarobki

  • 1. Data: 2005-09-17 06:55:47
    Temat: flash developer - pytanie o zarobki
    Od: nonamer <n...@t...pl>

    Mam pytanie do osob ktore moga wiedziec cos wiecej na ten temat - na
    jakie wynagrodzenie moze liczyc flash developer w waszej firmie/miescie.
    Chodzi mi raczej o "poczatki kariery". Z gory dziekuje za wszelkie
    informacje.

  • 2. Data: 2005-09-17 08:30:03
    Temat: Re: flash developer - pytanie o zarobki
    Od: csx <c...@c...xl>

    nonamer wrote:
> [...]
    > jakie wynagrodzenie moze liczyc flash developer w waszej firmie/miescie.
    > Chodzi mi raczej o "poczatki kariery". Z gory dziekuje za wszelkie

    na tyle zebys mogl sie samodzielne utrzymac,oplacic co trzeba i miec
    jeszcze cos kasy na swoje hobby ;)

  • 3. Data: 2005-09-17 15:03:17
    Od: "Jendrzej" <j...@w...pl>

    Witam

    > na tyle zebys mogl sie samodzielne utrzymac,oplacic co trzeba i miec
    > jeszcze cos kasy na swoje hobby ;)

    czytales wogole posta ze zrozumieniem? pytanie bylo na ile moze liczyc, a to
    dalece moze odbiegac od tego co by chcial, na co mialby nadzieje. Dodatkowo
    pytanie bylo do osob, ktore moga cos wiedziec na ten temat, a sadzac z
    Twojej wypowiedzi to niewiele wiesz na temat wynagrodze dla flash
    developer'a. Wiec po co byl ten post?

    Jendrzej

  • 4. Data: 2005-09-17 15:13:39
    Od: csx <c...@c...xl>

    Jendrzej wrote:

> [...]
    > pytanie bylo do osob, ktore moga cos wiedziec na ten temat, a sadzac z
    > Twojej wypowiedzi to niewiele wiesz na temat wynagrodze dla flash

    to ile moze dostac zalezy od kilku czynnikow, m.innymi jego
    umiejetnosci, agencji w ktorej stara sie o prace, i pewnie tez miasta w
    ktorym sie ona miesci...

  • 5. Data: 2005-09-17 15:37:29
    Od: nonamer <n...@t...pl>

    csx napisał(a):
    > to ile moze dostac zalezy od kilku czynnikow, m.innymi jego
    > umiejetnosci, agencji w ktorej stara sie o prace, i pewnie tez miasta w
    > ktorym sie ona miesci...

    i wlasnie dokladnie o to zapytalem - "na jakie wynagrodzenie moze liczyc
    flash developer w waszej firmie/miescie"?

  • 6. Data: 2005-09-17 17:17:19
    Od: csx <c...@c...xl>

    nonamer wrote:

    > i wlasnie dokladnie o to zapytalem - "na jakie wynagrodzenie moze liczyc
    > flash developer w waszej firmie/miescie"?

    kumplem pracowal niedawno w jakiejs kiepskiej agencji(warszawa),
    dostawal z tego co mowil ~1.5k, byla jego pierwsza robota w tej branzy(i
    wogole). umiejtnosci mial.. marne, bardzo marne.