PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inzynier Zapewnienia Jakosci Dostawcow, Inzynier Jakosci

  • 1. Data: 2005-09-16 18:45:18
    Temat: Inzynier Zapewnienia Jakosci Dostawcow, Inzynier Jakosci
    Od: "arek" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Orientuje sie ktos, ile zarabiaja osoby zatrudnione na stanowiskach jak w
    temacie(w jakich firmach)?

  • 2. Data: 2005-09-16 19:20:40
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Orientuje sie ktos, ile zarabiaja osoby zatrudnione na stanowiskach jak w
    > temacie(w jakich firmach)?

    899 zl brutto

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-09-17 18:23:35
    Od: EL <s...@w...na.drzewo.pl>

    On 2005-09-16, arek <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Orientuje sie ktos, ile zarabiaja osoby zatrudnione na stanowiskach jak w
    > temacie(w jakich firmach)?

    Zwykle nie więcej niż 2kPLN netto, to nie jest zbyt wymagająca praca
    (głównie przerzucanie papierków) więc na duże zarobki nie masz co liczyć.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-09-17 20:44:23
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.data.pl>

    EL wrote:

    > Zwykle nie więcej niż 2kPLN netto, to nie jest zbyt wymagająca praca
    > (głównie przerzucanie papierków) więc na duże zarobki nie masz co liczyć.
    >
    > pozdrawiam

    Hmm...a to ciekawe, o jakiej firmie/firmach mówisz, bo na pewno nie są
    to żadne firmy produkcyjne.
    W poważnej firmie produkcyjnej płaca jest tak jak napisałeś, ale na
    pewno zakres obowiązków nie pokrywa się z tym co napisałeś. A mianowicie
    - kontrola jakości procesu produkcyjnego, kontrola wyrobu gotowego,
    testowanie, sprawdzanie czynników wpływających na jakość danego
    produktu, współpraca z dostawcami w celu poprawy jakości wyrobów itp.
    Wierz mi, że papierków bardzo mało jest, natomiast duża
    odpowiedzialność. Profil firmy - jeden z największych producentów
    elektroniki użytkowej na świecie

  • 5. Data: 2005-09-19 06:17:42
    Od: EL <s...@w...na.drzewo.pl>

    On 2005-09-17, Marek Lubiński <m...@n...spam.data.pl> wrote:

    > Hmm...a to ciekawe, o jakiej firmie/firmach mówisz, bo na pewno nie są
    > to żadne firmy produkcyjne.

    Również firmy produkcyjne, choć trudno powiedzieć czy poważne.

> [...]
    > produktu, współpraca z dostawcami w celu poprawy jakości wyrobów itp.
    > Wierz mi, że papierków bardzo mało jest, natomiast duża

    Trochę przesadziłem z tymi papierkami ale w firmach z któymi miałem do
    czynienia tak to wyglądało - możliwe że to również od branży zależy. Same
    testy, kontrole wykonywali laborancji i pracownicy produkcyjni na stanowiskach
    kontroli jakości, do inżynierów należało zbieranie i analizowanie tych danych-
    przede wszystkim wklepanie ich do komputera i przygotowanie wykresów i
    prezentacji dla kierownictwa. Natomiast głównym obowiązkiem była wymiana
    pism, faksów i maili z dostawcami a cała ta korespondencja sprowadzała się
    zwykle do reklamacji wadliwych podzespołów.

    pozdrawiam