PracaGrupypl.praca.dyskusje › BHP - skad informacje

  • 1. Data: 2005-10-18 07:40:44
    Temat: BHP - skad informacje
    Od: wieczorek <d...@s...com.pl>

    witam

    oczywiscie wiem ze google etc

    ale mam pytanie czy znacie jakies strony a moze listy na ktorych mozna
    znalezc odpowiedz na proste pytania np ile mertrow kwadratowych pow.
    pomieszczenia powinno przypadac na 1 stanowisko komputerowe etc

    a moze istnieje cos jak tel. zaufania ;-)

    dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2005-10-18 18:28:28
    Temat: Re: BHP - skad informacje
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    >ile mertrow kwadratowych pow.
    > pomieszczenia powinno przypadac na 1 stanowisko komputerowe etc
    (w nowej ortografii)
    Nie ma hyba takiej normy, jest na pracownika/biurko.
    Normy "komputerowe" są w rozpożądzeniu ministra z 1 gru 98 ,Dz.U.98.148.973,
    dziennik ustaw z 10 grud 1998, ale tam nie ma powieżni tylko odległości
    pomiędzy monitorami z różnych stron (z tyłu, z boku i podobne ).
    Może znajdziesz w sejmowej bazie danych aktuw prawnyh pod hasłem "praca".
    www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html

  • 3. Data: 2005-10-18 19:18:31
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    (w nowej ortografii)
    niema chyba takiej normy, jest na pracownika/bjórko.
    Normy "kompóterowe" są w rosporządzenió ministra z 1 gró
    98 ,Dz.U.98.148.973,
    dziennik óstaw z 10 gród 1998, ale tam nie ma pofierszni tylko odległości
    pomięcy monitorami z rurznych stron (z tyłó, z bokó i podobne ).
    Mosze znajdziesz w sejmowej bazie danych aktów prafnyh pod chasłem "praca".
    www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html

    i szkoda gadac...

  • 4. Data: 2005-10-19 08:40:43
    Temat: nie pszekręcaj, nie pszedżeźniaj....
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    To nie prawda, że:
    > stokrotka napisał(a):
    > ...bjórko.... "kompóterowe" ... rosporządzenió ... gró ....óstaw
    NIe używam ó, nowa orografia nie używa ó.

    > www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html
    Dlaczego nie dodałeś "c " przed "html"? Bądź konsekwentny.