PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: socjalisci atakuja

  • 1. Data: 2005-10-18 08:51:15
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    news:dj11bi$4it$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:dj0t3g$6f1$1@nemesis.news.tpi.pl Immona

    > No to już mogłaś dokładniej: informa+muza, taka dziwaczna mieszanka
    > kierunków wykształcenia nie ma prawa dać normalnych efektów.
    > To co nieco wyjaśnia - nieprawdaż? ;)
    > BTW - że też chciało Ci się ryć archiwa? Czemu po prostu nie spytałaś,
    > skoro
    > Cię tak interesuję? ;)

    Jak sie nudze, to sie bawie Googlem. Daje mi to wieksza satysfakcje niz
    zapytanie. Jestes wypisany na stronie szkoly, w ktorej uczysz muzyki. Nie
    chcialo mi sie szukac wiecej niz kilka minut, a informatyka wymagalaby
    pewnie czytania starych postow, co jest za czasochlonne, jak nikt za to nie
    placi :)

    I.