PracaGrupypl.praca.dyskusje › własna działalność i kapitał

  • 1. Data: 2005-10-17 20:28:32
    Temat: własna działalność i kapitał
    Od: "kameleon" <k...@p...fm>

    Witam
    Chciałbym, rozpocząć wlasną działalność godpodarczą jednak chciałem zapytać
    skąd można uzyskać pomoć w zakresie pożytczek czy dotacji??

    Pozdrawiam
    Kameleon

  • 2. Data: 2005-10-17 20:32:20
    Temat: Re: własna działalność i kapitał
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    kameleon napisał(a):
    > Witam
    > Chciałbym, rozpocząć wlasną działalność godpodarczą jednak chciałem zapytać
    > skąd można uzyskać pomoć w zakresie pożytczek czy dotacji??
    Urzad Pracy i google (slowa kluczowe: dzialalnosc gospodarcza dotacja
    unia europejska). Do tego lokalne inkubatory przedsiebiorczosci.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-10-19 23:33:21
    Od: Kira <c...@W...pl>

    kameleon wrote:

    > Chciałbym, rozpocząć wlasną działalność godpodarczą
    > jednak chciałem zapytać skąd można uzyskać pomoć w
    > zakresie pożytczek czy dotacji??

    Urząd Pracy i przeciętny biznesplan, albo bank i biznesplan
    rewelacyjny, w porywach do perfekcyjny. Pomóc moga też lokalne
    inkubatory przedsiębiorczości i organizacje pracodawców czy
    inne występujące u Ciebie 'zrzeszenia' biznesmenów. Ale tam
    to raczej pomoc merytoryczna będzie a nie gotówkowa.

    Kira