PracaGrupypl.praca.dyskusje › Decathlon - wrażenia po 1 miesiącu

  • 1. Data: 2005-10-17 21:17:43
    Temat: Decathlon - wrażenia po 1 miesiącu
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Plusy:
    - wszystko idealnie zgodnie z kodeksem pracy,
    - pensja terminowo i zgodnie z umową,
    - premia zgodnie z ustaleniami,
    - pakiet socjalny zapewniający darmowe leczenie z prywatnej klinice,
    - szkolenia,
    - dobra atmosfera pracy (współpracownicy i dyrekcja),
    - elastyczny grafik tygodniowy,
    - silna presja na wyniki finansowe.

    Minusy:
    - praca w weekendy (każda sobota i 1-2 niedziele w miesiącu),
    - co kilka miesięcy praca w nocy (8-9 godzin od 21)
    - praca niemal non-stop stojąca,
    - silna presja na wyniki finansowe.

    To tak w telegraficznym skrócie.
    Decathlon w Warszawie na Targówku, stanowisko: stażysta na stanowisku
    Kierownika Sektora.

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/ - z limitem, ale szybko

  • 2. Data: 2005-10-18 11:47:19
    Temat: Re: Decathlon - wrażenia po 1 miesiącu
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 17 Oct 2005 23:17:43 +0200, Piotr Przewłocki

    >To tak w telegraficznym skrócie.
    >Decathlon w Warszawie na Targówku, stanowisko: stażysta na stanowisku
    >Kierownika Sektora.
    Czym sie zajmuje Decathlon?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2005-10-18 12:46:20
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > - praca w weekendy (każda sobota i 1-2 niedziele w miesiącu),
    > - co kilka miesięcy praca w nocy (8-9 godzin od 21)

    a placa za nadgodziny, czy tez masz taki grafik?

  • 4. Data: 2005-10-18 15:26:49
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    gostek napisał(a):

    > a placa za nadgodziny, czy tez masz taki grafik?

    Mam 40 godzinny grafik a każda godzina ponad to jest płatna dodatkowo.
    "Nocki" są liczone x2 i zaczynają się od 22.00.

    --
    Pitt
    Rockrider 7.5 & Ostre Koło

  • 5. Data: 2005-10-18 15:28:36
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    WAM napisał(a):

    > Czym sie zajmuje Decathlon?

    Google Ci się zepsuły?
    http://www.decathlon.com.pl/

    --
    Pitt
    Rockrider 7.5 & Ostre Koło

  • 6. Data: 2005-10-18 15:49:34
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 18 paź 2005 w liście
    [news:43550dcf$0$5424$f69f905@mamut2.aster.pl] Piotr Przewłocki
    [p...@p...onet.pl] napisał(a):

    > Mam 40 godzinny grafik a każda godzina ponad to jest płatna
    > dodatkowo. "Nocki" są liczone x2 i zaczynają się od 22.00.

    O 22.00 to się cisza nocna zaczyna ;) Mam nadzieję, że się tam nie
    zarżniesz, bo zachrzan to masz równy...

    Ps. Skąd dojeżdżasz (i czy na ostrym)?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 7. Data: 2005-10-18 16:10:35
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Plusy:
    > - silna presja na wyniki finansowe.
    >
    > Minusy:
    > - silna presja na wyniki finansowe.

    zdecyduj się - plus czy minus?

    B.

  • 8. Data: 2005-10-18 16:52:18
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Decathlon - wrażenia po 1 miesiącu
    > - co kilka miesięcy praca w nocy (8-9 godzin od 21)
    jak to ma sie do wrazen ? ;-)

    > - szkolenia,
    to ile w ciagu miesiaca miales tych szkolen ? ;-)

    > - wszystko idealnie zgodnie z kodeksem pracy,
    > - pensja terminowo i zgodnie z umową,
    > - premia zgodnie z ustaleniami,
    no, po pierwszym miesiacu to chyba trzeba byc w porzadku.

    a tak powaznie to milo sie to czytalo :)

  • 9. Data: 2005-10-18 17:15:15
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Rafał Wawrzycki napisał:

    > O 22.00 to się cisza nocna zaczyna ;) Mam nadzieję, że się tam nie
    > zarżniesz, bo zachrzan to masz równy...

    Najbardziej wykańcza praca na stojąco. Nogi i kręgosłup bolą niewąsko.
    A z pominięciem powyższego, to jestem naprawdę zadowolony. Zwłaszcza
    finansowo.

    > Ps. Skąd dojeżdżasz (i czy na ostrym)?

    Jeżdzę do pracy i na ostrym i na MTB (na ostrym o 15 minut szybciej). W
    firmie (wewnątrz budynku, w części "dla pracowników") mamy zamontowane
    solidne stojaki. Dyrekcja wręcz zachęca by na rowerze do pracy jeździć.
    Jeżdżę ze skrzyżowania al. Jana Pawła II / ul. Anielewicza.

    --
    Pitt
    Rockrider 7.5 & Ostre Koło

  • 10. Data: 2005-10-18 17:18:25
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    mhl999 napisał(a):

    > to ile w ciagu miesiaca miales tych szkolen ? ;-)

    Z dniem dzisiejszym licząc to 5.

    > no, po pierwszym miesiacu to chyba trzeba byc w porzadku.

    Moja rozmowa z pracownikami utwierdza mnie w przekonaniu, że to reguła.
    I to mnie mocno cieszy, bo przez ostatnie pół roku miałem do czynienia z
    różnymi firmami o których można by powiedzieć wiele, ale napewno nie że
    są solidne.

    --
    Pitt
    Rockrider 7.5 & Ostre Koło