PracaGrupypl.praca.dyskusje › isc do pracy w ostatni dzien czy nie?

  • 21. Data: 2006-10-26 10:06:57
    Temat: Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    pracownik napisał(a):
    CIACH

    To jest nieodpowiedzialność. Nie chcesz, nie przychodź. Ktoś będzie miał
    później, przez takiego cymbała, który ma dupie obowiązki problem, bo
    będzie kogoś na zmianie brakować. Jeszcze pół biedy jeśli ma być was na
    zmianie 10 osób, ale jak masz być z kolega we dwójkę np. to zmieniasz
    stan pracowników na zmianie o 50 procent ;)

    Anyway nie lubię ludzi i nie szanuję jeśli nie są odpowiedzialni i mają
    wszystko w dupie, bo ktoś za to później musi płacić.

    A nie przychodź sobie, mam nadzieję, że ci nie wypłacą kasy za cały
    miesiąc...

    Pzdr

    Sadika

  • 22. Data: 2006-10-26 10:18:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Sadika napisał(a):
> [...]
    > wszystko w dupie, bo ktoś za to później musi płacić.
    >
    > A nie przychodź sobie, mam nadzieję, że ci nie wypłacą kasy za cały

    A o czyms takim jak okres rozliczeniowy i ze na ten okres _MUSI_ byc
    grafik gotowy?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 23. Data: 2006-10-26 10:24:24
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    > A o czyms takim jak okres rozliczeniowy i ze na ten okres _MUSI_ byc
    > grafik gotowy?

    Nie wiem, chodzi mi tylko o to, że jeśli nie musi przychodzić, bo grafik
    za późno został ustalony czy coś tam innego, to może to wprost
    powiedzieć pracodawcy, a nie udawać, że o niczym nie wie, robić ludzi w
    buca i zachowywać się jak 16latek.

    A tak swoją drogą, jak to jest... w firmie ochroniarskiej grafik musi
    być ustalony na miesiąc przed i nie można go zmieniać?
    Pracowałam z wieloma firmami ochroniarskimi i nie wyobrażam sobie,
    takiego braku elastyczności i możliwości dokonania zmian na bieżąco, z
    ważnych powodów...

    pzdr

    Sadika

  • 24. Data: 2006-10-26 10:36:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehq1hk$g0a$1@nemesis.news.tpi.pl Sadika <o...@b...pl>
    pisze:

    > To jest nieodpowiedzialność. Nie chcesz, nie przychodź.
    W przedstawionym stanie rzeczy on po prostu nie musi przychodzić.

> [...]
    > wszystko w dupie, bo ktoś za to później musi płacić.
    > A nie przychodź sobie, mam nadzieję, że ci nie wypłacą kasy za cały
    Jak widać nie lubisz i nie szanujesz siebie skoro masz nadzieję, że ktoś
    będzie nieodpowiedzialny i będzie miał w dupie cudze należności za
    przepracowany miesiąc.

    Jotte

  • 25. Data: 2006-10-26 10:39:04
    Od: "pracownik" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Sadika" <o...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystko w dupie, bo ktoś za to później musi płacić.
    >
    > A nie przychodź sobie, mam nadzieję, że ci nie wypłacą kasy za cały

    tak ??

    a jak firma nie wyplacala kasy to bylo dobrze??
    po miesiacu czy po dwoch wyplacila marne grosze i to z wilka łaska?

    a 8 czy dziewiec 9 sluzb pod rzad ze czasem brakowalo czasu na sen?

    to ja mam teraz sie zachowac fair?
    chyba cos tu nie gra.

  • 26. Data: 2006-10-26 10:42:21
    Od: "pracownik" <r...@w...pl>

> [...]
    > wszystko w dupie, bo ktoś za to później musi płacić.
    >
    > A nie przychodź sobie, mam nadzieję, że ci nie wypłacą kasy za cały

    dla tak popierdolonej firmy i tak bylem zbyt lagodny, nie robiac zadnych
    przekretow.
    dobrze ze odchodze z tego gowna.
    nie mow mi teraz takich glupot ze zachowuje sie jak 16 latek.

    pracodawca wszystko moze a pracownik nic?
    oj nie !!
    oby jak najszybciej sie to zmienilo.

  • 27. Data: 2006-10-26 10:42:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Sadika napisał(a):

> [...]
    > Pracowałam z wieloma firmami ochroniarskimi i nie wyobrażam sobie,
    > takiego braku elastyczności i możliwości dokonania zmian na bieżąco, z

    Musi, mozna placic ludzia dodatki za to, ze w jakichs dzien moga byc
    wezwani. Insza inszosc, ze u nas wiele firm tego nie przestrzega, ale to
    sie zmieni, bo braknie niedlugo pracownikow.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 28. Data: 2006-10-26 10:57:24
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    Jotte napisał(a):
    > Jak widać nie lubisz i nie szanujesz siebie skoro masz nadzieję, że ktoś
    > będzie nieodpowiedzialny i będzie miał w dupie cudze należności za
    > przepracowany miesiąc.

    Nie Jotte, uniosłam się, ale chodziło mi o to, że powinien to załatwić
    wprost, a nie po prostu nie przychodzić do pracy.

    Pzdr

    Sadika

  • 29. Data: 2006-10-26 11:21:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehq4g7$nnq$1@nemesis.news.tpi.pl Sadika <o...@b...pl>
    pisze:

    > ale chodziło mi o to, że powinien to załatwić wprost, a nie po prostu nie
    > przychodzić do pracy.
    Wprost powinien to załatwić jeśli dostanie wprost polecenie służbowe.
    Na razie nie dostał.
    Osobiście w takiej sytuacji zaczekałbym na formalne wydanie polecenia
    zmieniającego mój grafik pracy.
    Przy jego braku - jestem wolny. Jeśli polecenie jest, to postapiłbym zgodnie
    z prawem - 31.10 przyszedłbym po świadectwo pracy i zaraz po odebraniu
    zawiadomił o wykorzystaniu w tym dniu urlopu na żądanie.
    Jest także opcja mocniejsza, ale również zgodna z prawem. 31.10 odbieram
    świadectwo pracy, nie przychodzę do pracy w wyznaczonych godzinach
    (16:00÷22:00), zaś o wykorzystaniu w tym dniu urlopu w trybie "na żądanie"
    zawiadamiam pracodawcę np. o godz. 23:30. I nie można się przyczepić. ;)
    A swoją drogą rozumiem chęć odwetu za permanentne i ciężkie (jak wynika z
    wypowiedzi wątkoczyńcy) łamanie podstawowych obowiązków pracodawcy.

    Jotte

  • 30. Data: 2006-10-26 11:22:23
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    pracownik napisał(a):
    > oby jak najszybciej sie to zmienilo.

    Oby mniej takich jak ty, którzy nie chcą (bo to mniej wygodne) dochodzić
    swoich praw w sposób legalny.

    Pzdr

    Sadika