PracaGrupypl.praca.dyskusje › angielski model CV na polskim rynku

  • 1. Data: 2006-10-25 08:51:51
    Temat: angielski model CV na polskim rynku
    Od: a...@q...pl

    Witam,
    mam pytanie czy "angielski model" pisania CV jest akceptowalny na
    polskim rynku? Przez angielski model rozumuje umieszczenie na pierwszej
    stronie tylko imienia i nazwiska, swoich oczekiwan, umiejetnosci i
    osiagniec. Dopiero na dalszych stronach doswiadczenie zawodowe,
    edukacja itd.

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-10-25 09:36:35
    Temat: Re: angielski model CV na polskim rynku
    Od: "Wit\(old\)" <w...@p...onet.pl>

    Trudno Ci przeredagowac? Dla niektórych pracodawców moze wydawac sie to
    dziwactwem.
    --
    *****
    Wit(old)

  • 3. Data: 2006-10-25 09:53:52
    Od: "Piotr Zebrowski" <p...@o...pl>

    a...@q...pl <a...@q...pl> napisal(a):
> [...]
    > stronie tylko imienia i nazwiska, swoich oczekiwan, umiejetnosci i
    > osiagniec. Dopiero na dalszych stronach doswiadczenie zawodowe,

    polski model sprowadza sie do 1 strony... bo.. zwykle tyle wydrukuja.. i koniec

    Piotr Zebrowski

  • 4. Data: 2006-10-25 10:16:52
    Od: a...@q...pl

    > Trudno Ci przeredagowac? Dla niektórych pracodawców moze wydawac sie to
    > dziwactwem.
    pewnie ze nie trudno, ale taki model po prostu mi się podoba
    (nastawienie na umiejetnosci i osiagniecia niz zdjecie i to ze mam 7
    dzieci :))

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 5. Data: 2006-10-26 07:37:31
    Od: Piotr Kędziak <s...@e...com>

    Dnia 25 Oct 2006 01:51:51 -0700, a...@q...pl napisał(a):

> [...]
    > stronie tylko imienia i nazwiska, swoich oczekiwan, umiejetnosci i
    > osiagniec. Dopiero na dalszych stronach doswiadczenie zawodowe,

    Ja osobiscie uzywam wlasnego - polaczenia polskiego i angielskiego ale w
    nowym bede strosowal juz ok 90% angielskiego CV (najprawdopodobniej bez LM)
    dlaczego ? to proste - skoro ktos mialby mnie nie przyjac bo nie ma zdjecia
    w CV (a takowego nie ma i nikt o nie nie prosi) to ja mam gdzies taka firme
    "krzaka" ;) to samo dotyczy innych rzeczy w tym LM - skoro zglaszam CV to
    znaczy ze chce tam pracowac - czego wiecej chciec ? moze litanie blagalna
    "o przyjmijcie mnie wielcy dobroczyncy" lol :)

  • 6. Data: 2006-10-30 13:25:54
    Od: "Cezary" <e...@w...pl>

> [...]
    > stronie tylko imienia i nazwiska, swoich oczekiwan, umiejetnosci i
    > osiagniec. Dopiero na dalszych stronach doswiadczenie zawodowe,

    Jak masz umiejętności, to popyt w tej chwili na rynku pracy resztę załatwi. Nawet
    gdybyś napisał CV od
    prawej do lewej do czytania w lustrze. ;)