PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kampania w TV - zatrudnianie niepelnosprawnych

  • 1. Data: 2006-10-24 14:52:52
    Temat: Kampania w TV - zatrudnianie niepelnosprawnych
    Od: "Laris" <markx@op_wyw_a_l.pl>

    Pojawil sie nowy spot w TV namawiajacy do zatrudniania niepelnosprawnych.
    Nieslyszacy gosc pracuje na jakies maszynie/prasie/tasmie. Powiedzcie mi jak
    to mozliwe, zeby w TV naklaniali do zatrudniania gluchoniemych na takich
    urzadzeniach, jak nawet pelnosprawny czlowiek (pracujacy na takich
    urzadzeniach) musi przechodzic badania miedzy innymi na sluch?

    Laris

  • 2. Data: 2006-10-24 15:37:29
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > urzadzeniach, jak nawet pelnosprawny czlowiek (pracujacy na takich
    > urzadzeniach) musi przechodzic badania miedzy innymi na sluch?

    A jak to możliwe, aby pseudo-lekarze namawiali w reklamach do różnych
    rzeczy, które niekoniecznie są zdrowe?

    Reklama...

  • 3. Data: 2006-10-24 19:55:17
    Od: MK <X...@p...fm>

    Laris napisał(a):
> [...]
    > urzadzeniach, jak nawet pelnosprawny czlowiek (pracujacy na takich
    > urzadzeniach) musi przechodzic badania miedzy innymi na sluch?

    W drukarniach dużo głuchych pracuje,
    nie mają problemu dogadać się przy huku maszym.

    MK

  • 4. Data: 2006-10-24 20:22:00
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "MK" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

    > W drukarniach dużo głuchych pracuje,
    > nie mają problemu dogadać się przy huku maszym.

    W znajomej spółdzielni inwalidzkiej niewidowmi pracownicy nabijali się z
    "normalnych", gdy po zmroku zdażyła się awaria prądu i gasło światło.

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-10-25 05:48:22
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 24 Oct 2006 16:52:52 +0200, Laris napisał(a):

> [...]
    > urzadzeniach, jak nawet pelnosprawny czlowiek (pracujacy na takich
    > urzadzeniach) musi przechodzic badania miedzy innymi na sluch?

    A nie pomyślałeś o tym, że praca na takim sprzęcie dla "normalnego"
    człowieka może być niebezpieczna? Może mieć wadę słuchu, która pogłębiłaby
    się gdyby zaczął obsługiwać takie maszyny. Trzeba to sprawdzić.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2006-10-25 08:28:28
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> wrote in message

    > A nie pomyślałeś o tym, że praca na takim sprzęcie dla "normalnego"
    > człowieka może być niebezpieczna? Może mieć wadę słuchu, która pogłębiłaby
    > się gdyby zaczął obsługiwać takie maszyny. Trzeba to sprawdzić.

    I nie daj boże, pozwolić mu na podjęcie samodzielnej decyzji
    o takiej pracy. Nie, to lekarz będzie mu mówił co mu wolno.
    Na szczęście są inne umowy niż umowa o pracę.

    Stach

  • 7. Data: 2006-10-25 10:58:37
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 Oct 2006 10:28:28 +0200, Krzysztof Stachlewski napisał(a):

    > "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> wrote in message

    > I nie daj boże, pozwolić mu na podjęcie samodzielnej decyzji
    > o takiej pracy. Nie, to lekarz będzie mu mówił co mu wolno.

    Acha... Czyli uważasz, że lekarz nie powienien mieć nic do gadania?
    A później pracownik poda do sądu pracodawcę - za uszczerbek na zdrowiu.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 8. Data: 2006-10-25 11:58:25
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    > Acha... Czyli uważasz, że lekarz nie powienien mieć nic do gadania?
    > A później pracownik poda do sądu pracodawcę - za uszczerbek na zdrowiu.

    Lekarz wystawia opinię, pracownik podpisuje, że ma tę w opinię w d...
    i pracodawca jest czysty.
    I nie będzie takich paranoi, że człowiek z jakąś chorobą nie może legalnie
    pracować, albo uczyć się, choćby chciał

    Stach

  • 9. Data: 2006-10-25 16:33:07
    Od: "Sokol" <a...@w...pl>

> [...]
    > i pracodawca jest czysty.
    > I nie będzie takich paranoi, że człowiek z jakąś chorobą nie może legalnie

    No niekoniecznie, lekarz medycyny pracy _decyduje_ czy pracownik może pracować
    na danym stanowisku pracy. On to ma głos decydujący czy z danym schorzeniem
    można podjąć daną pracę

  • 10. Data: 2006-10-25 16:40:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Oct 2006 13:58:25 +0200, "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >i pracodawca jest czysty.
    >I nie będzie takich paranoi, że człowiek z jakąś chorobą nie może legalnie

    Chciałbyś jechać autobusem z niedowidzącym kierowcą?