PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki interes maja pracodawcy??

  • 1. Data: 2006-10-24 16:06:05
    Temat: Jaki interes maja pracodawcy??
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam

    jaki interes maja pracodawcy w tym że daja umowe na czas okreslony np 3 lata
    zamiast umowy na czas nieokreślony??

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2006-10-24 17:01:35
    Temat: Re: Jaki interes maja pracodawcy??
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 24 Oct 2006 18:06:05 +0200, Puszka <p...@g...pl>
    w <ehldjt$qe3$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Witam
    >
    > jaki interes maja pracodawcy w tym że daja umowe na czas okreslony np 3 lata
    > zamiast umowy na czas nieokreślony??

    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy?sec
    =020203
    Art. 32. i Art. 33.

    > Puszka

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-10-24 20:49:52
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Pytanie to, w tytule
    postawione tak śmiało,
    choćby z największym bólem
    rozwiązać by należało.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.