PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szuka pracy nauczyciel

  • 1. Data: 2006-10-24 11:47:23
    Temat: Jak szuka pracy nauczyciel
    Od: "Michal" <n...@n...pl>

    Witam,
    Gdzie szukac pracy jako nauczciel, sa ogloszenia w urzedzie pracy? Czy moze
    w kuratorium?
    Dzieki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2006-10-24 12:19:21
    Temat: Re: Jak szuka pracy nauczyciel
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Monitoruj ogloszenia w Urzedzie Pracy (np. we wrocławskim widziałam, że się
    takie pokazują) i w Kuratorium (zwiedzałam stronę katowickiego i wiem, że
    oni mają) - moze w innych też tak jest?

  • 3. Data: 2006-10-24 13:06:44
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Michal napisał(a):
    > Gdzie szukac pracy jako nauczciel, sa ogloszenia w urzedzie pracy? Czy moze
    > w kuratorium?
    I tu i tu. Ale jeszcze jest jeden sposob - lista szkol wraz z adresami,
    odpowiednia ilosc kopii cv (+ ew list motywacyjny) i wycieczka -
    zostawianie w kazdej szkole (w serkretariacie) swoich papierow.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-10-24 18:53:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehkuhv$oh0$1@achot.icm.edu.pl Michal <n...@n...pl>
    pisze:

    > Gdzie szukac pracy jako nauczciel, sa ogloszenia w urzedzie pracy? Czy
    > moze w kuratorium?
    Nauczyciel czego?
    W jakiej szkole?

    Jotte

  • 5. Data: 2006-10-24 20:31:48
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Michal" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Gdzie szukac pracy jako nauczciel, sa ogloszenia w urzedzie pracy? Czy moze
    > w kuratorium?
    > Dzieki za pomoc.

    Spokojnie! Nie tak szybko!
    Najpierw skończ podstawówke, potem szkoły średnie i jak juz będziesz na studiach
    to bedziesz juz dorosły, będziesz czytał gazety dla dorosłych a nie z grami
    komputerowymi, będą cie bardziej ciekawić audycje na przykład w TV Biznes a nie
    na TVN i dzięki temu będziesz wiedział sam, gdzie takiej pracy szukać.

    --
    vertret

  • 6. Data: 2006-10-24 21:21:30
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > Witam,
    > Gdzie szukac pracy jako nauczciel, sa ogloszenia w urzedzie pracy? Czy
    moze
    > w kuratorium?
    > Dzieki za pomoc.

    A kto potem będzie uczył w szkołach zaradności?
    Ech...

    Żeby nie było, że troluje. Kuzynka tegoroczna absolwentka w lipcu
    wydrukowała CV-ek i ruszyła po szkołach. Pracę zaproponowano Jej dość szybko
    podobno w związku z tym że od 1.IX nauczyciele bez wystarczających
    kwalifikacji nie mogli uczyć w szkołach.

    W środku roku szkolnego to jakoś kiepsko widzę obsadzanie wakatów.

  • 7. Data: 2006-10-25 06:27:28
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > będą cie bardziej ciekawić audycje na przykład w TV Biznes a nie
    > na TVN i dzięki temu będziesz wiedział sam, gdzie takiej pracy szukać.
    ze się czepnę, czemu akurat tvn? w tej stacji, jak i w tvn24 niejednokrotnie
    widziałem programy poświęcone szukaniu pracy z bardzo konkretnymi
    wskazaniami co i jak... powiem więcej, po Młodkowskim widac dość wysoki
    profesjonalizm....

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 8. Data: 2006-10-25 11:52:05
    Od: "Michal" <n...@n...pl>

    > na TVN i dzięki temu będziesz wiedział sam, gdzie takiej pracy szukać.

    Powiem Ci, ze TV Biznes ogladam od poczatku, wiec nieco ponad dwa lata
    dluzej niz Ty.
    A w ogole zaproponuje Ci grupe, na ktorej dyskusja zapewne bedzie
    odpowiednia do Twoich wypowiedzi: pl.test

    Michal

  • 9. Data: 2006-10-25 11:56:06
    Od: "Michal" <n...@n...pl>

    > Nauczyciel czego?
    > W jakiej szkole?

    Ogolnie pytam... raczej bez szkolnictwa wyzszego, bo tam chyba sie inaczej
    rekrutuje.

    Michal

  • 10. Data: 2006-10-28 08:42:43
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    "Michal" <n...@n...pl> wrote in message
    > Witam,
    > Gdzie szukac pracy jako nauczciel, sa ogloszenia w urzedzie pracy? Czy
    > moze w kuratorium?
    > Dzieki za pomoc.

    Zalezy czego ten nauczyciel uczy. Bo np. nauczyciel angielskiego siedzi
    sobie w domku i odbiera telefony z propozycjami pracy i wybiera ta ktora mu
    odpowiada :-)
    A juz z nauczycielem polskiego na przyklad jest gorzej. Musi chodzic po
    szkolach zostawiac CV, probowac gdzies cos po znajomosci zalatwic a zdarza
    sie ze w koncu buty za 600zl na reke musi pozniej sprzedawac bo w szkole nie
    znalazl pracy ( autentyczny przypadek niestety).

    lukas3339