PracaGrupypl.praca.dyskusje › isc do pracy w ostatni dzien czy nie?

  • 31. Data: 2006-10-26 12:13:40
    Temat: Re: isc do pracy w ostatni dzien czy nie?
    Od: "pracownik" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:ehq3es$p0j$1@news.onet.pl...

    > Musi, mozna placic ludzia dodatki za to, ze w jakichs dzien moga byc
    > wezwani. Insza inszosc, ze u nas wiele firm tego nie przestrzega, ale to
    > sie zmieni, bo braknie niedlugo pracownikow.

    dokladnie.
    u mnie z formy na przelomie wrzesien/pazdziernik odejdzie 6 osob

    i beda mieli znaczne braki tym bardziej ze ma firmie ktora zatrudnia okolo
    20-25 osob 6 osob to duzy ubytek

    zaczna w koncu szanowac ludzi bo nie tajemnica ze w tych malych firmach
    ochroniarskich nie szanuje sie ludzie i straszy za byle gowno

    bardzo dobrze ze sie zmienia

    niedlugo beda skomlec zeby ktos przyszedl bo nie bedzie kto mial osttawic
    wolnych etatow

  • 32. Data: 2006-10-26 14:14:37
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    pracownik napisał(a):

    [...]

    > dobrze ze odchodze z tego gowna.
    > nie mow mi teraz takich glupot ze zachowuje sie jak 16 latek.

    > pracodawca wszystko moze a pracownik nic?
    > oj nie !!

    To czym się będziesz różnił od tego jak to nazwałeś gówna, skoro 'w odwecie'
    chcesz postąpić identycznie?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2006-10-26 14:23:34
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    pracownik napisał(a):

    [...]

    > tak ??

    > a jak firma nie wyplacala kasy to bylo dobrze??
    > po miesiacu czy po dwoch wyplacila marne grosze i to z wilka łaska?

    To trzeba było wtedy wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym z powodu
    ciężkiego naruszenia obowiązków pracodawcy. Do tego prawo miałeś, a że z
    tego nie skorzystałeś to inna sprawa.

    > to ja mam teraz sie zachowac fair?
    > chyba cos tu nie gra.

    Zachowasz się jak chcesz. Jesteś dorosły i sam podejmujesz decyzje.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl