PracaGrupypl.praca.dyskusje › inżynier z kilkoma językami - jaka praca?

  • 31. Data: 2009-04-20 21:36:36
    Temat: Re: inżynier z kilkoma językami - jaka praca?
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał:
    > Jak czytam niektóre tłumaczenia książek informatycznych wydanych przez
    > Helion, to mam wątpliwości, czy tłumacz zna dobrze choć jeden język....

    bo widzisz, biegła znajomość języków to jest niezbędna do tłumaczenia
    konwersacji o dupie maryny i świerszczyków, przetłumaczenie czegoś czego się
    nie rozumie jst niemożliwe!!!

    więć jak gość jest informatykiem i zna śrdnio 3 języki to śmiało może
    pracowć jako tłumacz litratury informatyznej na te jzyki:O)

  • 32. Data: 2009-04-20 22:22:54
    Od: s...@v...pl

    Do łopaty!
    za 1276 brutto;)

  • 33. Data: 2009-04-22 18:53:52
    Od: PZ <p...@i...pl>

    Baloo pisze:

    > Użytkownik "PZ" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Temu idiocie? Poczytajcie trochę komu odpowiadacie ;-)
    Nie mam manii szpiegowania ludzi, a i nie oceniam zbyt pochopnie tak
    drastycznie.

    pzdr
    pz

  • 34. Data: 2009-04-22 18:59:22
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Nie mam manii szpiegowania ludzi, a i nie oceniam zbyt pochopnie tak
    > drastycznie.

    Przeczytanie jego ostatnich postów z tego wątku raczej trudno nazwać
    szpiegowaniem.
    Trudno też w wyniku tej lektury nie ocenić go inaczej, niż jako idioty
    właśnie.

  • 35. Data: 2009-04-22 19:51:24
    Od: s...@v...pl

    Można Gówno Robić, I Nieźle Żyć.

    mgr inż.

  • 36. Data: 2009-04-23 16:44:31
    Od: a...@g...com

    On 22 Kwi, 20:59, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:
    > Przeczytanie jego ostatnich postów z tego wątku raczej trudno nazwać
    > szpiegowaniem.
    > Trudno też w wyniku tej lektury nie ocenić go inaczej, niż jako idioty
    > właśnie.

    nie nadymaj się tak bardzo bo właśnie mamy sezon na pękanie bąbli
    pustych w środku

  • 37. Data: 2009-04-23 16:45:42
    Od: a...@g...com

    On 22 Kwi, 21:51, s...@v...pl wrote:
    > Można Gówno Robić, I Nieźle Żyć.
    >
    > mgr inż.

    a powiesz coś więcej, jakieś "know how"? ;)

  • 38. Data: 2009-04-23 17:04:20
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    miendzynarodowa firma pisze:
    > Międzynarodowa firma zatrudni inżyniera.
    > Wymagane:
    > - znajomość co najmniej 3 głównych języków europejskich + polski
    > - tytuł inżyniera
    > - znajomość C++
    > - łatwość w nawiązywaniu kontaktu przez internet.
    > Oferty proszę składać na w...@w...pl

    Aż się boję pytać po co Wam potrzebny dobry tłumacz z kiepską
    znajomością programowania? A może jeszcze Prawo Jazdy na Tira mile widziane?

  • 39. Data: 2009-04-23 18:02:27
    Od: a...@g...com

    On 23 Kwi, 19:04, sieciowy groszek
    <b...@g...com> wrote:

    > Aż się boję pytać po co Wam potrzebny dobry tłumacz z kiepską
    > znajomością programowania? A może jeszcze Prawo Jazdy na Tira mile widziane?

    a może jakieś sprawy związane z bezpieczeństwem?
    wtedy wszystko musi zrobić ten sam człowiek (programista,
    administrator), im mniej osób zaangażowanych tym... bezpieczniej!
    i to związane z obsługą paru języków (w sensie narodowym)...

    tak "kombinuję" na razie...

  • 40. Data: 2009-04-23 18:31:04
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <a...@g...com> napisał

    <b...@g...com> wrote:

> [...]

    >administrator), im mniej osób zaangażowanych tym... bezpieczniej!
    >i to związane z obsługą paru języków (w sensie narodowym)...

    Nieno megarotfl po prostu.
    Facet robi sobie jaja jak berety (m.in. z ciebie "ekonomie-poligloto"), a
    jeden z drugim w to uwierzyli :>