PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?

  • 1. Data: 2009-04-15 10:24:11
    Temat: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Od: "nszoczi" <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl>

    Mam pytanie jaka jest najlepsza odpowiedź na rozmowie kwalifikacyjnej na
    pytanie o oczekiwania finansowe???
    To jest najgorsze dla mnie pytanie na które z odpowoiedzią mam zawsze
    problem...

  • 2. Data: 2009-04-15 10:31:52
    Temat: Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    nszoczi napisał(a):

    > Mam pytanie jaka jest najlepsza odpowiedź na rozmowie kwalifikacyjnej na
    > pytanie o oczekiwania finansowe???

    Najlepiej odpowiedzieć w taki sposób, żeby nie padła żadna kwota ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 3. Data: 2009-04-15 10:41:41
    Od: "nszoczi" <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl>

    > Najlepiej odpowiedzieć w taki sposób, żeby nie padła żadna kwota ;)

    Tyle to i ja wiem...;( Tylko co w sytuacji kiedy druga strona jednak się
    upiera? Jak z tego cholernego pytania wybrnąć dobrze??

  • 4. Data: 2009-04-15 10:50:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    nszoczi napisał(a):

    > Tyle to i ja wiem...;( Tylko co w sytuacji kiedy druga strona jednak się
    > upiera? Jak z tego cholernego pytania wybrnąć dobrze??

    Hmm... Jeżeli jesteś bardzo zdesperowany to mówisz, że masz bardzo
    bogatą żonę/kochankę i co za tym idzie zgodzisz się na prawie każdą
    pensję ;)

    j.

  • 5. Data: 2009-04-15 11:01:08
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "nszoczi" <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl> napisał

    > Mam pytanie jaka jest najlepsza odpowiedź na rozmowie kwalifikacyjnej na
    > pytanie o oczekiwania finansowe???
    > To jest najgorsze dla mnie pytanie na które z odpowoiedzią mam zawsze
    > problem...

    Problem? Naprawdę nie wiesz ile chcesz zarabiać???

    Pozdrawiam
    Emka

  • 6. Data: 2009-04-15 11:04:37
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Wed, 15 Apr 2009 12:24:11 +0200, "nszoczi"
    <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl> zakodowal:

    >Mam pytanie jaka jest najlepsza odpowiedź na rozmowie kwalifikacyjnej na
    >pytanie o oczekiwania finansowe???
    >To jest najgorsze dla mnie pytanie na które z odpowoiedzią mam zawsze
    >problem...

    Moja cena wywoławcza to X PLN. Oczywiście do konkretów chciałbym
    wrócić na końcowym etapie rekrutacji, gdy ja będę wiedział więcej o
    stanowisku, jego wadach i zaletach, firmie, bonusach, szansach na
    rozwój i zdobywanie nowych umiejętności itd., a Państwo będziecie
    wiedzieli więcej o mnie.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2009-04-15 11:05:40
    Od: "nszoczi" <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl>

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał

    > Problem? Naprawdę nie wiesz ile chcesz zarabiać???

    Chyba nie wiesz na czym polega rozmowa kwalifikacyjna... I jakie są na niej
    stosowanie tricki... A od odpowiedzi na to pytanie zależy bardzo dużo... I
    nie o wysokośc kwoty tu chodzi...

  • 8. Data: 2009-04-15 11:10:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-15, nszoczi <nszoczi1> wrote:

> [...]
    > stosowanie tricki... A od odpowiedzi na to pytanie zależy bardzo dużo... I

    Czyli:
    - nie wiesz ile chcesz zarabiać
    - nie wiesz ile jesteś wart
    - nie wiesz ile pieniędzy potrzebujesz by coś dobrze zjeść / opłacić
    rachunki itp.

    I kombinujesz. Bo jakbyś wiedział to wszystko co wyżej, to z odpowiedzią
    byś nie miał problemów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-04-15 11:17:37
    Od: "nszoczi" <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl>

> [...]
    > rachunki itp.

    > I kombinujesz. Bo jakbyś wiedział to wszystko co wyżej, to z odpowiedzią

    Czyli:
    - nie czytasz ze zrozumieniem
    - nie wyciągasz wniosków
    - masz takie coś na oczach co potocznie zwie się klapkami

    I kombinujesz. Bo jakbyś uważnie czytał post to wiedziałbyś w czym tkwi
    sedno sprawy i z odpowiedzią senspowną na posta nie miałbyś problemów.

  • 10. Data: 2009-04-15 11:26:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    nszoczi napisał(a):

    [...]

    > I kombinujesz. Bo jakbyś uważnie czytał post to wiedziałbyś w czym tkwi
    > sedno sprawy i z odpowiedzią senspowną na posta nie miałbyś problemów.

    Sednem sprawy jest tu to, że ostatnio, w niektórych branżach jest więcej
    kandydatów niż miejsc. I jakoś tak się porobiło, że pracodawcy wobec
    potencjalnych pracowników stosują metodę (nieoficjalnie rzecz jasna)
    przetargu, kto chce mniejszą pensję ;)

    j.