PracaGrupypl.praca.dyskusje › inżynier z kilkoma językami - jaka praca?

  • 41. Data: 2009-04-23 18:56:27
    Temat: Re: inżynier z kilkoma językami - jaka praca?
    Od: a...@g...com

    On 23 Kwi, 20:31, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:
    > <a...@g...com> napisał

    > Nieno megarotfl po prostu.
    > Facet robi sobie jaja jak berety (m.in. z ciebie "ekonomie-poligloto"), a
    > jeden z drugim w to uwierzyli :>

    w tym swoim nadęciu, Ballonie, nie zauważyłeś, że ja nie o tym piszę
    (lecz ogólnie o temacie wątku)

    jasne, że wiem, że to niby "ogłoszenie" to ironia, wystarczy
    przeczytać adres email (od czego zawsze zaczynam analizę ogłoszeń o
    pracy, zazwyczaj jeśli ten adres nie jest w domenie firmy/agencji,
    lecz np. w bezpłatnym serwisie typu wp, onet, interia itp. to należy
    zakładać, że ktoś sobie jaja robi albo buduje bazę danych
    osobowych...)