PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polska Grupa Dealerów Kraków

  • 1. Data: 2009-04-15 16:45:35
    Temat: Polska Grupa Dealerów Kraków
    Od: "alternative" <a...@d...pl>

    Czy orientuje sie ktos, jak wyglada w tej firmie system premiowy np. od
    3500 tys. brutto (specjalista ds. platnosci)?

  • 2. Data: 2009-04-16 12:38:46
    Temat: Re: Polska Grupa Dealerów Kraków
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 15 Kwi, 18:45, "alternative" <a...@d...pl> wrote:
    > Czy orientuje sie ktos, jak wyglada w tej firmie system premiowy np. od
    > 3500 tys. brutto (specjalista ds. platnosci)?

    Myślę, że ich obrót miesięczny jest niższy ale mogę się mylić.
    Ty na pewno tyle nie zarobisz.

  • 3. Data: 2009-04-21 08:31:42
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Ja tam pracowałem i powiem że zarobki są słabiutkie jak na tak bogata
    firme.

  • 4. Data: 2009-04-24 11:20:51
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 21 Kwi, 10:31, belgrano <a...@g...net.pl> wrote:
    > Ja tam pracowałem i powiem że zarobki są słabiutkie jak na tak bogata
    > firme.

    Czyli nie ma szans aby alternative dostał tam 3 500 000 zł?