PracaGrupypl.praca.dyskusje › inżynier z kilkoma językami - jaka praca?

  • 21. Data: 2009-04-17 22:31:00
    Temat: Re: inżynier z kilkoma językami - jaka praca?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Marcin wrote:

    > Mozesz zostac menadzerem, lub dyrektorem oddzialu w Polsce, firmy, ktora ma
    > siedzibe glowna lub oddzialy w tych krajach, gdzie porozumiewaja sie tymi
    > jezykami.

    ewentualnie jesli sie nie lubi przebywac dluzej niz 2 doby w tym samym
    kraju to inzynierem presales na europe

  • 22. Data: 2009-04-18 11:03:48
    Od: a...@g...com

    On Apr 17, 8:50 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Oj, i tu jest właśnie sedno problemu bo niestety sam fakt ojczystości
    > języka nijak się ma do jego znajomości ;)

    oj, a ja myślałem, że fakt posiadania magisterium do czegoś
    zobowiązuje ;)

  • 23. Data: 2009-04-18 11:06:55
    Od: a...@g...com

    On Apr 17, 11:35 pm, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:
    > ekonomia, zarządzanie lub jego wspomaganie (sap, sas, a może soft
    > giełdowy?), czy coś... czy ekonomowi potrzebne są bardziej 3 języki
    > niż inżynierkowi?
    >
    > ***
    > Ekonomowi... taaa. A cóż to takiego panie poligloto?

    aka: rządca folwarczny
    p.s. nie czytałeś Elizy Orzeszkowej? (w liceum taka lektura
    obowiązkowa, ale sorry nie wiem czy masz szkołę średnią)

  • 24. Data: 2009-04-18 11:51:51
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    a...@g...com pisze:

    > aka: rządca folwarczny
    > p.s. nie czytałeś Elizy Orzeszkowej? (w liceum taka lektura
    > obowiązkowa, ale sorry nie wiem czy masz szkołę średnią)

    niby taki uczony jesteś (lektury czytałes), wiele jezykow znasz,
    strasznie sie wymadrzasz a wiedzy o tym co masz robic przez cale zycie
    szukasz na grupie dyskusujnej ? Rob to co umiesz w zyciu najlepiej i
    czym sie interesujesz w przeciwnym wypadku pozostanie ci 40 lat meczarni.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

  • 25. Data: 2009-04-18 12:01:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    a...@g...com napisał(a):

    > oj, a ja myślałem, że fakt posiadania magisterium do czegoś
    > zobowiązuje ;)

    To Ci się chyba pomyliło z przedwojenną maturą ;)

    j.

  • 26. Data: 2009-04-19 10:17:30
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > ekonomia, zarządzanie lub jego wspomaganie (sap, sas, a może soft
    > giełdowy?), czy coś... czy ekonomowi potrzebne są bardziej 3 języki

    No ba, i z pewnością zostaje się nim po ukończeniu ekonomii :>>

    > nie wiem czy masz szkołę średnią)

    Nie mam żadnej szkoły, co nie przeszkadza mi z całą pewnością stwierdzić,
    że masz coś z deklem.

  • 27. Data: 2009-04-19 13:13:42
    Od: PZ <p...@i...pl>

    MarcinF pisze:

    > ewentualnie jesli sie nie lubi przebywac dluzej niz 2 doby w tym samym
    > kraju to inzynierem presales na europe

    Zgadza sie. Tez bym to polecil.

    pzdr
    pz

  • 28. Data: 2009-04-19 15:13:52
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "PZ" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza sie. Tez bym to polecil.

    Temu idiocie? Poczytajcie trochę komu odpowiadacie ;-)

  • 29. Data: 2009-04-20 06:09:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Baloo pisze:

    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > No ba, bo tłumacz absolutnie nie może znać > 1 język. Dobrze się czujesz?

    Jak czytam niektóre tłumaczenia książek informatycznych wydanych przez
    Helion, to mam wątpliwości, czy tłumacz zna dobrze choć jeden język....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 30. Data: 2009-04-20 20:02:19
    Od: "miendzynarodowa firma" <b...@W...gazeta.pl>

    Międzynarodowa firma zatrudni inżyniera.
    Wymagane:
    - znajomość co najmniej 3 głównych języków europejskich + polski
    - tytuł inżyniera
    - znajomość C++
    - łatwość w nawiązywaniu kontaktu przez internet.
    Oferty proszę składać na w...@w...pl